Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maartje_h schreef:Beetje benieuwd voor diegene die de pink ruffle al binnen hebben. Verschilt de kleur erg van de foto's van p.s.?
Die discussie loopt namelijk op fb. En als ik hem daar op de foto zie, dan denk ik , dat kleurtje vind ik niet heel geweldig..
_Lorette_ schreef:Die bleek al aan te staan, maar ik kan vanaf elk (nieuw) apparaat inloggen en heb nog nooit een extra beveiligscode gekregen op mijn telefoon. Vreemd! Ik ga er even achteraan.
Heb nog even getwijfeld om een groen dekje (bijv. amazonite) weg te doen en om te ruilen voor een andere kleurtint (ik heb veel groene en donkerblauwe dekjes). Maar ik kan van geen enkel dekje afscheid nemen, dus het gaat niet door.
maartje_h schreef:Beetje benieuwd voor diegene die de pink ruffle al binnen hebben. Verschilt de kleur erg van de foto's van p.s.?
Die discussie loopt namelijk op fb. En als ik hem daar op de foto zie, dan denk ik , dat kleurtje vind ik niet heel geweldig..
Wen1986 schreef:maartje_h schreef:Beetje benieuwd voor diegene die de pink ruffle al binnen hebben. Verschilt de kleur erg van de foto's van p.s.?
Persoonlijk vind ik ook deze kleur weer heel erg afwijken met de kleur van de 'verkoopfoto's' van PS. Ik heb foto's staan op m'n insta https://www.instagram.com/_handsomeb_/
sharonsemme schreef:Matheno schreef:Oh wat gek, die ken ik alleen als zo:
[ [url=m/kxP7cn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja zo dacht ik hem ook te kopen aan de foto op de site gezien, ken ze ook niet anders inderdaad.
Hoop dat is de 'originele' nog kan krijgen, is nu een heel ander dekje zonder die logo's.