PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KB01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:34

Deze account worden vaak gehackt omdat ze juist goede recensies hebben. Hierdoor vallen ze minder snel door de mand als oplichter.

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:46

Even off-topic.. Hebben jullie al een online wedstrijd gereden? Ik nu 2x maar elke keer krijg ik erg lage punten ;(

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:48

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 00:51

Ja al aantal keer en altijd winst en goede feedback :)!
Er is ook een topic hierover!

Ah ; zie post hierboven haha

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 08:28

Beetje benieuwd voor diegene die de pink ruffle al binnen hebben. Verschilt de kleur erg van de foto's van p.s.?
Die discussie loopt namelijk op fb. En als ik hem daar op de foto zie, dan denk ik , dat kleurtje vind ik niet heel geweldig..

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 09:11

KB01 schreef:
Deze account worden vaak gehackt omdat ze juist goede recensies hebben. Hierdoor vallen ze minder snel door de mand als oplichter.

Ow op die manier!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:13

Hoe voorkom je dat de gehackt wordt op Marktplaats? Ik heb fijne reviews en zou het heel jammer vinden als ik alles kwijtraak. Gaat het in het geval van deze meid ook om een gehackt account of is ze zelf niet zo lekker bezig?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:15

_Lorette_ schreef:
Hoe voorkom je dat de gehackt wordt op Marktplaats? Ik heb fijne reviews en zou het heel jammer vinden als ik alles kwijtraak. Gaat het in het geval van deze meid ook om een gehackt account of is ze zelf niet zo lekker bezig?

Sowieso 2 staps verificatie aan!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:20

Die bleek al aan te staan, maar ik kan vanaf elk (nieuw) apparaat inloggen en heb nog nooit een extra beveiligscode gekregen op mijn telefoon. Vreemd! Ik ga er even achteraan.

Heb nog even getwijfeld om een groen dekje (bijv. amazonite) weg te doen en om te ruilen voor een andere kleurtint (ik heb veel groene en donkerblauwe dekjes). Maar ik kan van geen enkel dekje afscheid nemen, dus het gaat niet door. :+

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 10:27

maartje_h schreef:
Beetje benieuwd voor diegene die de pink ruffle al binnen hebben. Verschilt de kleur erg van de foto's van p.s.?
Die discussie loopt namelijk op fb. En als ik hem daar op de foto zie, dan denk ik , dat kleurtje vind ik niet heel geweldig..

Dat las ik ook idd, vind hem gewoon lelijk := echt een heel andere kleur

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 10:28

_Lorette_ schreef:
Die bleek al aan te staan, maar ik kan vanaf elk (nieuw) apparaat inloggen en heb nog nooit een extra beveiligscode gekregen op mijn telefoon. Vreemd! Ik ga er even achteraan.

Heb nog even getwijfeld om een groen dekje (bijv. amazonite) weg te doen en om te ruilen voor een andere kleurtint (ik heb veel groene en donkerblauwe dekjes). Maar ik kan van geen enkel dekje afscheid nemen, dus het gaat niet door. :+

Hahah dan maar gewoon een bijkopen _O-

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:29

Die discussie was er ook over de grijze velvet, toch? Ik zie het verschil ook wel.

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:29

maartje_h schreef:

Persoonlijk vind ik ook deze kleur weer heel erg afwijken met de kleur van de 'verkoopfoto's' van PS. Ik heb foto's staan op m'n insta https://www.instagram.com/_handsomeb_/

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:51

Wen1986 schreef:
maartje_h schreef:

Persoonlijk vind ik ook deze kleur weer heel erg afwijken met de kleur van de 'verkoopfoto's' van PS. Ik heb foto's staan op m'n insta https://www.instagram.com/_handsomeb_/

Lijkt veel valer dus

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:52

Ik volg je even Wen! wat een prachtig paard heb je!

KB01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:59

De gehackte accounts worden ook vaak op het darkweb etc te koop aangeboden. Net zoals Netflix en spotify accounts. Ik vrees dat je er niet veel aan kan doen behalve je accounts goed beveiligen.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:43

Ik vind alle kleuren van PS en ES afwijken op de foto's die zij zelf gemaakt hebben,
Heb wel eens een comment gegeven onder een foto dat ze eens moeten stoppen met dat fotoshoppen omdat het de kleur echt niet ten goede komt.

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:02

maartje_h schreef:

Jaa jeetje dit viel mij ook op! Ik vind hem op alle foto's zó grauw/grijs. Vroeg me zelfs bij een paar foto's af welk dekje het was omdat het er niks op leek :')

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:12

SteffiiY schreef:
Ik volg je even Wen! wat een prachtig paard heb je!

Wat leuk :)
Dank je wel! Hij doet zijn naam wel eer aan he ;)

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:46

Ik krijg zojuist mijn besteding binnen, pak ik het uit zie ik dat het dekje geen logo's heeft, terwijl dat juist zo mooi is aan dit dekje. Vind het ook vreemd dat dit dekje überhaupt bestaat/word verkocht. Ga even bellen met de winkel maar was benieuwd of nog iemand dit heeft gehad?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:49

Oh wat gek, die ken ik alleen als zo:

Afbeelding

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:53

Ik ben het eens over de kleuren. Ik vind ze in het echt ook wat valer...

sharonsemme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:57

Matheno schreef:

[ [url=m/kxP7cn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja zo dacht ik hem ook te kopen aan de foto op de site gezien, ken ze ook niet anders inderdaad.

Hoop dat is de 'originele' nog kan krijgen, is nu een heel ander dekje zonder die logo's. :+

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-21 13:10

sharonsemme schreef:
Matheno schreef:

[ [url=m/kxP7cn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja zo dacht ik hem ook te kopen aan de foto op de site gezien, ken ze ook niet anders inderdaad.

Hoop dat is de 'originele' nog kan krijgen, is nu een heel ander dekje zonder die logo's. :+

Misschien was ie daarom in de aanbieding? Of is het omdat het een springdekje is?
Ik heb hem trouwens ook nog nooit zo gezien hoor

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:52

Een hele tijd terug had ES meerdere van zulke dekjes op hun website staan, nu zie ik alleen deze nog:
https://equestrianstockholm.com/shop/ho ... out-badge/

Edit, dat was alleen maar bij de witte dekjes en lees nu dat dat is om je eigen borduursel erop te kunt laten zetten oid.