Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SteffiiY schreef:Mijn husks waren onder voorbehoud verkocht maar blijken niet te passen dus komen terug.
Iemand interesse? Is maat M. Vraagprijs is 90 euro. Ik heb ze 3x gebruikt maar ze zijn mijn merrie te groot.
[ [url=m/zcWY2b.jpg]Afbeelding[/url] ]
*springschoenen mogen eventueel voor prijsje erbij gekocht worden.
Datjaa schreef:Ben heel benieuwd naar je ervaring TS.
De binnenkant heeft een harde schaal? Want dan is dit precies waar ik op zoek naar ben.
SteffiiY schreef:Mijn husks waren onder voorbehoud verkocht maar blijken niet te passen dus komen terug.
Iemand interesse? Is maat M. Vraagprijs is 90 euro. Ik heb ze 3x gebruikt maar ze zijn mijn merrie te groot.
goesju schreef:SteffiiY schreef:Mijn husks waren onder voorbehoud verkocht maar blijken niet te passen dus komen terug.
Ik heb de beschermers overgenomen, maar helaas paarden ze niet bij mijn paard. Ze staan dus weer te koop, alleen nu via mij ipv Steffiiy.
VWestra schreef:Zijn ze ook te groot? Ik ben nog opzoek naar een luchtig set voor mijn Fries. De BOT mesh beschermers maat M voor en mt L achterbenen passen prachtig maar zijn niet luchtig genoeg voor nu
Renee_S schreef:TS, ik ben erg geinteresseerd geraakt in de ekur beschermers. Ik zit alleen een beetje te twijfelen qua maat. Heb een fjord met relatief korte en brede benen. Heb nu de snug boots maat full. Deze passen, maar zijn voor de mooi eigenlijk toch net wat te hoog. Maar de Ekur ziet er vrij kort uit? Hoe verstelbaar zijn ze qua breedte? (Dat klittenband) en welke maat heb jij? Groetjes
SuperZodiaX schreef:Renee_S schreef:TS, ik ben erg geinteresseerd geraakt in de ekur beschermers. Ik zit alleen een beetje te twijfelen qua maat. Heb een fjord met relatief korte en brede benen. Heb nu de snug boots maat full. Deze passen, maar zijn voor de mooi eigenlijk toch net wat te hoog. Maar de Ekur ziet er vrij kort uit? Hoe verstelbaar zijn ze qua breedte? (Dat klittenband) en welke maat heb jij? Groetjes
Ik heb de maat M. De snugboots had ik ook in maat M want die waren in L te hoog voor mijn paard. Dan heb jij wel een fjord met enorm lange benen dat de die van jou de L wel past haha..
Ja en breedte, zou te doen moeten zijn omdat het gewoon losse klittebanden zijn die je minder strak aan kan trekken. Wat voor omtrek heeft jouw paard qua benen? Dan kan ik het wel even nameten