Ik heb echt mijn best gedaan om het dun te doen maar wellicht was zelfs dát nog te dik? Is ook de eerste keer dat ik het gebruikt heb Meiske was er wel blij mee, maar we zullen zien of het houdt
NathalietjeB
Geplaatst: 18-04-15 20:26
Nou bij deze even een kleine test op pony lief, nu mag t een week drogen, i love it
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 18-04-15 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Nog even een vraagje: op de site staat dat je 2 tot 4 laagjes finisher moet gebruiken. Doen jullie dat ook echt? Ik heb nu de laarsjes 2x volledig in de finisher gezet en de 3e en de 4e keer ga ik alleen de neuzen doen; daar heb je toch gauw de grootste slijtageslag.
Ik heb een western hoofdstel die ik aan een kant cognac kleur geverfd heb.
Doppers
Geplaatst: 06-05-15 12:20
Hier een poging gedaan om een ouder zwart zadel te verven met indringverf. Ondanks de meerdere lagen beide richtingen op, zie je de "vegen" erg goed. Ook blijft het zadel afgeven.
Is het zinvol om het nog eens over te doen met gewone leerverf? Ik durf me er eigenlijk niet zo goed aan te wagen, ik heb er te weinig geduld voor. Iemand die nog zin heeft in een projectje?
Ik wil graag bruine rijlaarzen maar vind het een beetje zonde om dure laarzen te kopen. Nu heb ik op Mp petries gevonden voor een leuk prijsje, maar ik las dat verven bij petries niet zo goed gaat?
Hebben mensen het gedaan en er nog steeds een goede ervaring mee?
Goh zelfs laarzen zonder coating gaan af. Dus eerlijk gezegd raad ik laarzen helemaal niet aan. Dingen waar weinig wrijving op komt gaat goed. Maar laarzen, zadels,... zijn geen goed idee.