Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaspar schreef:Ik kreeg vandaag via Noor bewegingswetenschappen een mail dat er nu ook een WOW Academic op de markt zou zijn, en dat deze op Horse Event getoont zal worden.
Op de WOW site zelf kan ik hem niet vinden. Iemand hier al iets meer over gehoort of loop ik nu ontzettend achter?
Needje schreef:Ah, toevallig zat ik net al te kijken naar een foto van een Wow stand in Engeland ergens waar dit zadel dus bij hing. Vroeg me al af wat voor iets het was. Vind het er niet uitzien.
Maar smaken verschillen.
Prisjee91 schreef:Het is ook voor een andere manier van rijden, dus dat ziet er 9 van de 10 keer anders uit hé. Net zoals een western zadel, die vind ik ook 3x niks maar voor western ruiters zijn ze geweldig.
Aimee schreef:Prisjee91 schreef:Het is ook voor een andere manier van rijden, dus dat ziet er 9 van de 10 keer anders uit hé. Net zoals een western zadel, die vind ik ook 3x niks maar voor western ruiters zijn ze geweldig.
Hmmmm....
De Wow-western-versie heeft wel echt een ander uiterlijk dan een normale Wow.
Bovenstaand zadel lijkt gewoon een normale Wow-zitting te hebben
Prisjee91 schreef:Needje schreef:Ah, toevallig zat ik net al te kijken naar een foto van een Wow stand in Engeland ergens waar dit zadel dus bij hing. Vroeg me al af wat voor iets het was. Vind het er niet uitzien.
Maar smaken verschillen.
Het is ook voor een andere manier van rijden, dus dat ziet er 9 van de 10 keer anders uit hé. Net zoals een western zadel, die vind ik ook 3x niks maar voor western ruiters zijn ze geweldig.
Needje schreef:Klassiek rijden is toch ook gewoon dressuur?!
Ik vind de westernvariant beter er uit zien dan deze. Maar nogmaals, ik zei toch dat dat persoonlijk is?!
Kaspar schreef:@ 2005: tnx voor het zoeken. Ik zal er wel overheen hebben gekeken.
Leuk Iberisch zadel.
Wat betreft de hoefsmid, kijk eens op de site van hoofcare.
Alle smeden die hierbij aangesloten zijn vind ik stuk voor stuk fijne, kritische en nauwkeurige mensen die hun vak verstaan.
Schangah schreef:MMM niet allemaal... geven ook niet zo graag fouten toe.