Rocamor schreef:Ik vind die gele nog niet zo verkeerd
Dat is de enige die ik ook nog wel leuk vind.
Maar 73,95 is me wel een beetje te gek...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rocamor schreef:Dat heb ik er ook niet voor over hoor. Voor een paar euro meer heb ik een 200 grams winterdek dat ook al jaren meegaat (en nog super op het paard ligt ook nog). Dus nope, ik ga niet zoveel uitgeven aan een stukkie stof onder mijn zadel.
En ik weet ook nog niet of ik hem ga kopen als ie "maar" 45 euro zou zijn. Gewoon omdat ik er al 5 heb.Spoiler:
word ik nu het topic uitgegooid?
mooney schreef:Rocamor schreef:Dat heb ik er ook niet voor over hoor. Voor een paar euro meer heb ik een 200 grams winterdek dat ook al jaren meegaat (en nog super op het paard ligt ook nog). Dus nope, ik ga niet zoveel uitgeven aan een stukkie stof onder mijn zadel.
En ik weet ook nog niet of ik hem ga kopen als ie "maar" 45 euro zou zijn. Gewoon omdat ik er al 5 heb.Spoiler:
word ik nu het topic uitgegooid?
Ja hoppa, weg ermee..
Grapje
Ik heb er ook maar 50
Voor de mensen die de eenvoud missen even een snelle compilatie van mijn ukje die braaf leert poseren voor de bingokaart zwartbont, ik moet er nog 10 en dan heeft hij alles wat ik heb netjes gepast. Ondertussen kan hij geduldig stilstaan en verblikt of verbloost hij niet van iets op zijn rug![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Yenni schreef:Ik vind de nieuwste collectie ook niks. Snap niet dat ze niet terug gaan maar het oude ontwerp en dan de populaire oude kleuren nogmaals uitgeven bijv. De oak is nergens meer te krijgen om even een voorbeeld te noemen
Hermelijnhof schreef:Yenni schreef:Ik vind de nieuwste collectie ook niks. Snap niet dat ze niet terug gaan maar het oude ontwerp en dan de populaire oude kleuren nogmaals uitgeven bijv. De oak is nergens meer te krijgen om even een voorbeeld te noemen
Wat ze doen is juist teruggaan naar het oude ontwerp, inclusief de andersgekleurde bies!
Kleuren zijn natuurlijk anders, wat jammer is, maar voor de verzamelaar juist wel een uitdaging.
Dit is een foto uit de wintercollectie van 2017!
[ Afbeelding ]