Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 10:22

Rocamor schreef:
Ik vind die gele nog niet zo verkeerd :=

Dat is de enige die ik ook nog wel leuk vind.

Maar 73,95 is me wel een beetje te gek... :+

Rocamor

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 10:27

Dat heb ik er ook niet voor over hoor. Voor een paar euro meer heb ik een 200 grams winterdek dat ook al jaren meegaat (en nog super op het paard ligt ook nog). Dus nope, ik ga niet zoveel uitgeven aan een stukkie stof onder mijn zadel.

En ik weet ook nog niet of ik hem ga kopen als ie "maar" 45 euro zou zijn. Gewoon omdat ik er al 5 heb.

Spoiler:
word ik nu het topic uitgegooid? -O-

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 10:35

Ik heb er ook maar 5 hoor! Maar wil de Blossom er wel graag nog bij <3

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 10:44

Jij hebt er "maar" 5, ik "al" 5 }>

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 10:52

Ik heb er meer en heb nog wel wat kleuren op mijn wensenlijstje staan maar niet boven de €40. Mij benieuwen wat equitana biedt volgende maand.

Daannvd92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 12:09

Dochorse heeft gelijk 20% korting op de nieuwe kleuren zie ik net. :)

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 12:12

Ik had met de collectie van (ik denk) 2 jaar terug (sienna, marine en fig) echt dat gevoel van oh jee, die moet ik echt hebben! Maar ik merk dat ik sinds dan dit gevoel echt geen één keer heb gehad. Ik heb het gevoel dat ze een beetje het noorden kwijt zijn en wat paniekvoetbal aan het spelen. Ze lijken te vergeten dat hun eenvoud net hetgene was waardoor ze eruit sprongen...

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 12:27

Vind de peony toch stiekem best wel leuk.
(De kortingscode van de kroo werkt ook op de nieuwe collectie)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-25 12:27

Rocamor schreef:
Dat heb ik er ook niet voor over hoor. Voor een paar euro meer heb ik een 200 grams winterdek dat ook al jaren meegaat (en nog super op het paard ligt ook nog). Dus nope, ik ga niet zoveel uitgeven aan een stukkie stof onder mijn zadel.

En ik weet ook nog niet of ik hem ga kopen als ie "maar" 45 euro zou zijn. Gewoon omdat ik er al 5 heb.

Spoiler:

Ja hoppa, weg ermee..

Grapje :')

Ik heb er ook maar 50 _O-

Voor de mensen die de eenvoud missen even een snelle compilatie van mijn ukje die braaf leert poseren voor de bingokaart zwartbont, ik moet er nog 10 en dan heeft hij alles wat ik heb netjes gepast. Ondertussen kan hij geduldig stilstaan en verblikt of verbloost hij niet van iets op zijn rug :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 13:25

Weer druk bezig geweest mooney. Knap ukje heb je!

Mijn collectie is ook wat meer dan 5 :+ Maar ik heb geen plannen om die uit te breiden. Of LeMieux wordt verstandig en brengt de oude Oak nogmaals uit. Dan gaat die wel meteen komen vrees ik :Y)

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 13:28

Ik heb ze alledrie gekocht en heel erg blij mee! Juist leuk dat LeMieux steeds vernieuwd.
Ook geinig dat de biesjes van de Suede dekjes passen bij de Loires, en andersom.
Waardoor je dus je kleding in een bepaalde kleur kunt combineren met twee sets, echt slim!

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 14:21

Ik vind de oudere collecties ook mooier. Zou zo gaaf zijn als ze de terracotta weer eens terug brengen. Heb daar nog steeds geen bijpassend shirt bij, en mijn dekje gaat slijtage vertonen. Dus wil een nieuwe in die kleur :')

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 14:31

Ik ga nog even wachten met bestellen, ik zie een hoop dingen op de promotiefoto's die ik niet kan vinden op de website. :(
Het aanbod shirtjes mist nog een heleboel... polo's, short sleeves, truien en sommige kleuren baselayers zie ik ook nog niet terug op de site.
Ik dacht dat alles in één levering zou zijn maar dat lijkt toch niet zo te zijn.

Ik hoop stiekem ook nog heel erg dat ze de vliegenmaskers in de zomer kleurtjes uitbrengen, vorig jaar hadden ze dat wel :o

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 14:43

Ik heb maar 3 Lemieux's O:) Dus mag wel eentje bij toch?
Verder hangt de kast vol met PS :')

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 15:37

mooney schreef:
Rocamor schreef:

Spoiler:

Ja hoppa, weg ermee..

Grapje :')

Ik heb er ook maar 50 _O-

Voor de mensen die de eenvoud missen even een snelle compilatie van mijn ukje die braaf leert poseren voor de bingokaart zwartbont, ik moet er nog 10 en dan heeft hij alles wat ik heb netjes gepast. Ondertussen kan hij geduldig stilstaan en verblikt of verbloost hij niet van iets op zijn rug :+

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ideaal paspaardje! <3

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:13

Yenni schreef:
Ik vind de nieuwste collectie ook niks. Snap niet dat ze niet terug gaan maar het oude ontwerp en dan de populaire oude kleuren nogmaals uitgeven bijv. De oak is nergens meer te krijgen om even een voorbeeld te noemen

Wat ze doen is juist teruggaan naar het oude ontwerp, inclusief de andersgekleurde bies!
Kleuren zijn natuurlijk anders, wat jammer is, maar voor de verzamelaar juist wel een uitdaging :-).
Dit is een foto uit de wintercollectie van 2017!
Afbeelding

swatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:19

Ik vind alleen de gele wel leuk.
Alleen als die wat warmer geel is, heel flets dan weet ik het nog niet zo. De foto's lijken wat wisselend qua kleur.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:29

Hermelijnhof schreef:
Yenni schreef:
Ik vind de nieuwste collectie ook niks. Snap niet dat ze niet terug gaan maar het oude ontwerp en dan de populaire oude kleuren nogmaals uitgeven bijv. De oak is nergens meer te krijgen om even een voorbeeld te noemen

Wat ze doen is juist teruggaan naar het oude ontwerp, inclusief de andersgekleurde bies!
Kleuren zijn natuurlijk anders, wat jammer is, maar voor de verzamelaar juist wel een uitdaging :-).
Dit is een foto uit de wintercollectie van 2017!
[ Afbeelding ]

Hahaha ik heb zo’n tresse dekje nog liggen van nu dus pakweg 10 jaar oud! In het donkerblauw

Afbeelding

Ik vind zelf de roze denk wel heel leuk op mijn haflinger, twijfel alleen over de loire…

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:44

Wauw, die tressé terracotta <3

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:44

Wordt nu alles in één keer uitgebracht? Vorige jaar kwam toch een paar weken later meer. Toen kwamen pas de borstels als voorbeeld

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:51

dieseltje09 schreef:
Hahaha ik heb zo’n tresse dekje nog liggen van nu dus pakweg 10 jaar oud! In het donkerblauw

Prachtig!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 20:23

Ik had de de tresse in een paar kleuren en vond die perfect met een subtiel biesje. Deze nieuwe varianten vind ik dan weer minder geslaagd.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 20:24

noviceh schreef:
Wauw, die tressé terracotta <3

Ja prachtig <3

Ik twijfel nu tussen de petrol loire, atlantic loire of dusk loire :') Even afwachten tot er vergelijkjes gedeeld worden!

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 20:49

Ik heb een vraagje, ik heb een beste afwijking in mijn verzamelwoede, en heb daarom een lijst op de computer met alle uitgebrachte dekjes van LeMieux sinds hun oprichting. Ik vroeg me af of iemand anders die ook heeft, zodat ik de mijne aan kan vullen. Misschien wil iemand het delen?

Ik heb het dan over alle dekjes, dus van de seizoenen tot de Puissance, en van de Diamante tot de Tresse.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 21:16

Flubberboot schreef:
Ik heb maar 3 Lemieux's O:) Dus mag wel eentje bij toch?
Verder hangt de kast vol met PS :')

Daar mag zeker wat bij!

Ik vind de nieuwe kleuren best mooi, maar of ik er 1 ga kopen....mwah.

Ik hoef ook geen tig tinten van iets bijvoorbeeld.