Lindor92 schreef:Ik heb gisteren de Moss binnengekregen! Nu de Wine nog
Ik kreeg gisteren ook de Moss binnen, maar hij zit nog netjes in het plastic

Mooi setje Wen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
future_vet schreef:Ik heb de het wine dekje besteld en was benieuwd of iemand die heeft gecombineerd met de peeskappen van QHP. denken jullie dat dat matcht??
https://www.ej.nl/paard/beenbescherming ... ogQAvD_BwE
future_vet schreef:Ik heb de het wine dekje besteld en was benieuwd of iemand die heeft gecombineerd met de peeskappen van QHP. denken jullie dat dat matcht??
https://www.ej.nl/paard/beenbescherming ... ogQAvD_BwE
AmenteC schreef:Hoi allemaal. Ik ben een hele stille meelezer op bokt, maar ik zou graag gebruik willen maken van jullie expertise. Welke kleur moet ik kiezen voor mijn bijna witte vliegenschimmel (met zwart tuig)
- golden brown
- champagne
- golden brass
Alvast bedankt voor jullie tips!
Groetjes, Christine
Sunniva schreef:Ik heb een dekje te koop op marktplaats en wil eventueel ruilen voor ES.
Nu bied iemand een een redelijk goedkoop ES dekje aan voor nog geen 60 incl verzn. Maar diegene verzend liever niet via gelijk oversteken maar verzekerd... en foto maken wordt uitgesteld... kan pas bij verzenden... Alarmbellen??
AmenteC schreef:Bedankt voor jullie foto’s en reacties! Ik ga meteen de golden brass bestellen! Het is dan mijn tweede ES-dekje, heb al de moroccan blue.
Sunniva schreef:Sunniva schreef:Ik heb een dekje te koop op marktplaats en wil eventueel ruilen voor ES.
Nu bied iemand een een redelijk goedkoop ES dekje aan voor nog geen 60 incl verzn. Maar diegene verzend liever niet via gelijk oversteken maar verzekerd... en foto maken wordt uitgesteld... kan pas bij verzenden... Alarmbellen??
Krijg zojuist een melding van marktplaats dat ze vermoeden dat dit een frauduleuze gebruiker is... en dat deze geblokkeerd is. Let dus aub op als er iets op marktplaats aan je wordt aangeboden! Deze vrouw had overigens gewoon goede recensies...