Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Lorette_ schreef:Abercrombie schreef:Ik had de suede peacock gekocht voor mijn schimmel. Maar goed die is er niet meer dus nu op mijn bruine merrie. Maar ik vind het gewoon vloeken die kleur op haar
Is dit echt peacock? Die van mij lijkt zoveel donkerder.
_Lorette_ schreef:Abercrombie schreef:Ik had de suede peacock gekocht voor mijn schimmel. Maar goed die is er niet meer dus nu op mijn bruine merrie. Maar ik vind het gewoon vloeken die kleur op haar
Is dit echt peacock? Die van mij lijkt zoveel donkerder.
wwillemijn schreef:Iets heel anders van lemieux besteld! Vandaag mijn splinternieuwe trailer opgehaald. Ik ben er op achteruit gegaan, van zadelkast naar geen zadelkast. Maar de paarden hebben zoveel meer ruimte Hierdoor! En bovendien passen mijn brede zadels niet in de zadelkasten van de meeste moderne trailers. Maar goed, hooinet 'probleem': paarden eten, heel veel hooi valt er aan de onderkant uit. En toevallig heeft lemieux een net met dichte bodem. Iemand ervaring mee?
Skogan schreef:Irkoontje schreef:[ [url=m/Nj6owU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn beschermers en deken zijn binnen! Dit is de bestelling waar ik het langst op heb moeten wachten
Ik zou graag je ervaring weten over de beschermers - ik twijfel nu over le mieux of toch premier equine kopen...