Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChocooPrins schreef:Ik had een 55 prolite narrow. Ze zeiden ook dat het waarschijnlijk 3 weken ging duren.
Maar dit is bij mij niet het geval (besteld 22/06). Probleem is ze krijgen een levering, maar weten niet precies welke maten ze wanneer binnenkrijgen...
Bonita_Bon schreef:ChocooPrins schreef:Ik had een 55 prolite narrow. Ze zeiden ook dat het waarschijnlijk 3 weken ging duren.
Maar dit is bij mij niet het geval (besteld 22/06). Probleem is ze krijgen een levering, maar weten niet precies welke maten ze wanneer binnenkrijgen...
Klopt, dat is bij de ruitershop bij mij in de buurt ook, heb toevallig ook de narrow 55 besteld. Alleen mijn ruitershop moet ik zelf mailen/bellen
ChocooPrins schreef:Ik had een 55 prolite narrow. Ze zeiden ook dat het waarschijnlijk 3 weken ging duren.
__Nicky schreef:ChocooPrins schreef:Ik had een 55 prolite narrow. Ze zeiden ook dat het waarschijnlijk 3 weken ging duren.
Dat is vreemd, ik heb vandaag een 55 cm narrow gehaald bij Pas de Deux...
__Nicky schreef:Hoe vinden jullie deze singel zitten? Ik twijfel of ik nog een maatje groter nodig heb. Moet wel zeggen dat paard nu iets wat vetjes heeft.
[ [url=m/phv67B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UQC1cT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SbBHdE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Priscilla_90 schreef:Ik zou hem zo laten , je geef zelf al aan dat paard wat vetjes is , singelstoten rekken nog wat uit , en waarschijnlijk was je nog niet helemaal aangesingeld op de foto ?