Ik blijf steeds haken met mijn been waardoor ik er of niet op kom of met een noodgang eraf stort. Kan ook best met mijn eien motoriek te maken heben, bedenk ik me nu
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik blijf steeds haken met mijn been waardoor ik er of niet op kom of met een noodgang eraf stort. Kan ook best met mijn eien motoriek te maken heben, bedenk ik me nu
Je kunt altijd nog het schuimpje eruit halen aan de achterkant als je er aan het eind van de streep meer last dan gemak van hebt 
.
.
. Alleen het zadel en mn hoofdstel (die van BF) kan ik opgeven en misschien terug krijgen, omdat die normaal thuis liggen maar nu op stal waren gebleven, omdat ik zowel gister als vandaag zou gaan rijden. Mijn vriendin heeft al een jaar niet gereden en was gister met mij weer voor het eerst op buitenrit geweest en had het zadel dus ook laten liggen zodat we vandaag weer konden gaan. Zadel heeft daar een jaar op zolder gelegen en wordt uitgerekend nu gejat. Verschrikkelijk zuur voor haar want het is een endurance versie van de crates en die zijn hier gewoon nauwelijks verkrijgbaar. Zomaar even vervangen zit er voor haar dus niet in
.