Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb er alleen niet heel erg het geld voor, gezien ik spaar voor een barebackpad van 300 euro
anders was ik er heel langzaam en slijmerig afgeglibberd 
Dus weet niet of ik mijn bbp dan veel gebruik..
Dat gaat heerlijk. Ik heb ook een tijdje met een westernboomzadel gereden (3 jaar) maar die paste niet meer en is zeer recent verkocht...
Ben nu aan het kijken voor een betaalbaar Hilgardo zadel met kussens van 41 tot 50 cm. Alleen een beeeetje jammer dat die waarschijnlijk alleen Oostenrijk te koop zijn
Maar volgens m'n instructrice schoof ie gister in de les steeds een beetje naar voren. Ik heb zelf niet het idee dat ik steeds meer naar voren kom te zitten, maar goed.. Wat zou hier een oplossing voor zijn?
Is zo'n bananensingel daarvoor?
Ik heb vandaag bij Equixantos de Lexington maat 1 besteld om voor een week te testen. Ben heel benieuwd! 
Toen ik op de London ging zitten vond ik het wel heel raar voelen maar zodra ik begon te rijden eigenlijk helemaal niet meer. Vind het niet heel anders zitten.. In het begin wat last van wiebelbenen maar ook dat viel later wel mee. Heb ook geen spierpijn dus geloof dat ik geen andere houding aanneem dan met een 'gewoon' zadel. Ben benieuwd hoe het jou bevalt, jij ook nog nooit een boomloos zadel geprobeerd?
MssMaris schreef:Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en wauw wat een informatiebron dit topic! Ik hoop dat ik een vraag mag stellen en deze beantwoord kan worden.
Heeft er iemand al ervaring met de Barrydale? En/of de Atlanta? Ik wil een eerste zadeltje gaan aanschaffen en in de toekomst hopelijk endurance gaan starten. Tevens vind ik dressuur ook leuk, vandaar mijn twijfel bij de zadels. Tot die tijd wil ik graag een boomloos zadeltje dus vandaar mijn twijfel tussen deze twee.
Ik sta open voor advies over bovenstaande! Alvast bedankt!
Ik hoop dat het niet erg is dat ik alleen meegelezen tot nu toe? MssMaris schreef:MssMaris schreef:Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee en wauw wat een informatiebron dit topic! Ik hoop dat ik een vraag mag stellen en deze beantwoord kan worden.
Heeft er iemand al ervaring met de Barrydale? En/of de Atlanta? Ik wil een eerste zadeltje gaan aanschaffen en in de toekomst hopelijk endurance gaan starten. Tevens vind ik dressuur ook leuk, vandaar mijn twijfel bij de zadels. Tot die tijd wil ik graag een boomloos zadeltje dus vandaar mijn twijfel tussen deze twee.
Ik sta open voor advies over bovenstaande! Alvast bedankt!
Niemand advies voor mij?Ik hoop dat het niet erg is dat ik alleen meegelezen tot nu toe?