Heb trouwens via swung mijn kussen nieuw kunnen vinden heb ze net ontvangen fijn kan ik echt gaan rijden met de merrie

fotos volgen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:ik heb dr tot nu toe geen last van als een kennis van me op mn ruin reed wel die is veel lichter dan dat ik ben dus dat is wel logischmaar bij mij geen geschuif.
Lima84 schreef:Ja daar zit veel verschil in! Ik ben zelf geen lichte ruiter en als ik dan mn vriendin te paard laat die maar 50kg weegt, wordt ze vol het zadel uit gestuiterd. Komt dan dus door een teveel aan lucht voor haar "contra-gewicht", denk ik.
Das dus wel een nadeel van WOW, je kunt ze niet gemakkelijk voor de handel gebruiken. En mijn ervaring is dat de meeste mensen zich heel erg laten leiden door hoe een paard zit tijdens een proefrit. Heb een zadel wat iedereen geweldig vindt zitten en dat in combi met een paard wat eronder paste, was altijd direct "verkocht". Bijna iedereen wilde dan ook het zadel mee kopen...
Needje schreef:MarChak, mag ik vragen waarom je met een bontje onder een Wow rijdt?