Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YvonneNEL schreef:Elevien schreef:Ik lees hier ook al een tijdje mee en ben van plan om er eentje aan te schaffen voor mijn haflinger. Hij is altijd al erg onrustig in de aanleuning geweest (veel verschillende bitten geprobeerd) en nu ik hem op een ongebroken bitje rijdt is het al veel verbeterd. Verder is het ook een headsheaker (voornamelijk in de zomer), dus als dat door dit hoofdstel verminderd kan worden zou natuurlijk perfect zijn!
heb je al eens les gehad en heeft die ernaar gekeken waar je haflinger dat doet? Dit hoofdstel is natuurlijk geen wondermiddel, wellicht wel de moeite om eens uit te proberen.
Fairytail schreef:Toch staat er bij veel van de verkopende webshops dat je er bijpassende teugels los bij kunt bestellen. Goed kijken waar je hem koopt dus. Vind het jammer dat je met de competition weer niet bitloos kunt rijden anders had ik die zeker genomen. Nu eerst nog kiezen of het de SH blijft of dat ik hem ruil voor LH.
Seven schreef:Waarom kan je met de competitie versie niet bitloos rijden of is dat enkel omdat je er dan niet bij krijgt wat je voor bitloos kan gebruiken?