PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 12:13

billionache schreef:
Lekker onduidelijke screenshot :+ maar hier vandaag de oude ES Pistage met PS Thyme baselayer erbij (en donkerblauwe PS rijbroek Natalie). Echt een super mooie match! <3

[ [url=m/WwzYQb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mvD1wT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh hele mooie match zo!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 13:56

Wij reden vanmorgen met de Bronze. Zo'n mooi dekje <3

Afbeelding

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 15:02

Kelszz_ schreef:
[ [url=m/fffLMR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met deze voorbij zien komen. Voor een latere drop. Die vind ik dan wel weer gaaf

Ik vind deze ook heel gaaf! Had hem liever in een meer paarse tint gehad, want nu is het weer blauw.

_enna_

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 15:22

Heeft er iemand toevallig vergelijkingsfotos van de ruffle wine en wine? :o

Gemlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 15:25

Afbeelding
Vandaag in Pistachio White gereden :o De witte rand is wel ontzettend besmettelijk, maar vind het tot nu toe niet zo'n ramp.

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 16:07

Mooi die bronze gold en pistachio <3

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 17:01

_enna_ schreef:
Heeft er iemand toevallig vergelijkingsfotos van de ruffle wine en wine? :o

De mijne is nog onderweg, maar zodra die binnen is wel :j

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 17:03

Mooi die bronze en pistachio :j

Weet iemand een goed alternatief voor beenbeschermers bij de blueberry? (Ipv bandages)

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 17:38

maessie schreef:
Mooi die bronze en pistachio :j

Weet iemand een goed alternatief voor beenbeschermers bij de blueberry? (Ipv bandages)

Ik gebruik gewoon donkerblauwe beenbeschermers bij de blueberry.
Vandaag toevallig mee gereden.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sterrenpony op 30-01-22 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 17:44

Ah dat staat idd ook prima, en zoiets heb ik ook nog wel in de kast liggen :j Mocht iemand nog iets in blueberry kleur weten hoor ik het ook graag!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 17:53

maessie schreef:
Ah dat staat idd ook prima, en zoiets heb ik ook nog wel in de kast liggen :j Mocht iemand nog iets in blueberry kleur weten hoor ik het ook graag!

Van br heb je matchende beschermers! Heb mijn set verkocht dus heb geen foto meer...

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 18:10

Lauriannnn schreef:
maessie schreef:

Van br heb je matchende beschermers! Heb mijn set verkocht dus heb geen foto meer...

Hmm ik ga eens even zoeken :j op de site van br zelf vond ik ze niet nl, maar daar stonden ook niet zoveel kleuren meer op. Ze hadden idd altijd heel veel kleurtjes.

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 18:16

Texas02 schreef:
Scarpati schreef:
Misschien dat hier iemand antwoord weet :o
Ik zag op marktplaats en op Facebook bij 2 verschillende verkopers de prosecco full jump voor bij komen. Nu heeft een dekje een afgeronde hoek, en de andere een rechthoekige hoek. Kan dit kloppen of zou bij een van de dekjes een verkeerde maat vermeld staan?

Mijn aller eerste PS dekje is de chocolate full jump en heeft ook die rechthoekige hoek, en ik vind dat persoonlijk veel mooier ook.

[ [url=m/pcO74h.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VYW5zh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het onderste dekje lijkt haast wel een full jump. Dit is een voorbeeld van een PS full jump:

[ [url=m/0tdwlX.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn Marine was precies net zo, hetzelfde model en ook full jump.

Over springdekjes gesproken.. Wat vinden jullie een goede verkoopprijs voor de PS Royal Blue (van bovenstaande afbeelding)? Ik heb hem voor €45 vaste prijs exclusief verzendkosten aangeboden, is dat te veel? Ik krijg geen reacties.. Ik vond het eigenlijk best een redelijke prijs, maar misschien toch niet dan?

Ik heb de Royal jump ook in full spring vorig jaar gekocht, maar de chocolate die ik in 2018(volgensmij) heb gekocht ook in full jump ziet er weer anders uit. Vandaar mijn twijfel!

Afbeelding

Afbeelding

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 18:20

Afbeelding

Monaco blue

Nu heb ik wel even genoeg

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:17

Haf_Woezel schreef:
[ [url=m/00dCZ5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Monaco blue

Nu heb ik wel even genoeg

Dat zeg ik ook altijd :+
Maar hij stast echt mooi! <3

@Scarpati: apart.. Misschien zijn de nieuwere dekjes anders van vorm dan de oudere? Geen idee.. Je zou kunnen vragen aan de verkoper of je een foto van het labeltje kunt krijgen zodat je kunt zien dat het om een full jump gaat. Dat vroeg de koper van mijn Marine dekje toevallig ook omdat ze zeker wilde zijn dat het een full dekje was, dat was voor mij geen probleem.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:41

Loveeee de monaco <3

Ik had vandaag de dark sky weer eens uit de kast getrokken!

Afbeelding

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:47

Is er nog iemand die foto's heeft van de clearblue xmas collectie op een donkerbruin paard?? Ik zit echt giga te twijfelen vanwege toch de prijs, maar heb not wel wat ruitergoodies.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:49

ik heb onlangs een es silver cloud gekocht, helemaal verliefd op dit prachtige dekje, maarrr.. de haren van mijn paard breken er van af volgens mij. herkent iemand dit? nooit last van gehad bij andere dekjes.

Afbeelding

Afbeelding

edit, ze is geschoren een paar maanden geleden. de afgebroken haren zitten alleen achter het niet geschoren zadeldeel, zeg maar.
Laatst bijgewerkt door lies op 30-01-22 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:50

Mooie dekjes komen er weer voorbij <3

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:51

lies schreef:
ik heb onlangs een es silver cloud gekocht, helemaal verliefd op dit prachtige dekje, maarrr.. de haren van mijn paard breken er van af volgens mij. herkent iemand dit? nooit last van gehad bij andere dekjes.

[ [url=m/U2bu2L.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hKrBUe.jpg]Afbeelding[/url] ]

edit, ze is geschoren een paar maanden geleden. de afgebroken haren zitten alleen achter het niet geschoren zadeldeel, zeg maar.

Is je paard geschoren??
Merk bij die van mij nu de meeste paarden verharen de haren kwetsbaarder zijn en ze sneller schuurplekken krijgen van dekjes. Doe dekjes dan nu ook vaker wassen zodat er geen vuiligheid kan schuren.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:20

ze is geschoren begin november, maar ze zit alweer behoorlijk in haar vacht. Je zag nog iets het deel wat niet geschoren was, waar het zadel ligt. Dat deel is dus ook niet afgebroken, maar wel daarachter dus, waar ze nog iets minder haar had. Had het dekje net gewassen, 1 les op gehad en nu zie ik dus dit..

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:29

lies schreef:
ze is geschoren begin november, maar ze zit alweer behoorlijk in haar vacht. Je zag nog iets het deel wat niet geschoren was, waar het zadel ligt. Dat deel is dus ook niet afgebroken, maar wel daarachter dus, waar ze nog iets minder haar had. Had het dekje net gewassen, 1 les op gehad en nu zie ik dus dit..

Okee het is wel nu met de vachtwissel die eraan komt en verharen dat de haren kwetsbaarder zijn en sneller afbreken.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:40

lies schreef:

Komt idd omdat ze geschoren heeft. Mijn paard heeft hier ook last van, en ook op de plek waar de teugels langs de hals gaan.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-22 20:48

Lauriannnn schreef:
Is er nog iemand die foto's heeft van de clearblue xmas collectie op een donkerbruin paard?? Ik zit echt giga te twijfelen vanwege toch de prijs, maar heb not wel wat ruitergoodies.

Doen! Staat heel leuk op een donkerbruine, had toevallig nog een foto van Eva met de Clear Blue.
Niet de beste foto, maar het geeft een idee.
Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:54

lies schreef:

Paardlief hier heeft dat ook. Aan zijn rechterzijde nog iets erger dan aan de linkerzijde. Bij hem is het niet van de dekjes, maar van zijn deken.

Hier vandaag m’n PS Grape binnen gekregen. Destijds de Violet moeten verkopen omdat full niet goed lag. Nu toch een paarse erbij :)

Afbeelding

Huidige collectie:
PS of Sweden:
Black bow
Brown mamba
Blueberry
Wine
Lemon
Grape
ES:
Ice blue
Crystal grey
Monaco blue
Golden olive
Emerald
Bronze Gold

Voor nu weer even op de spaarstand maar onderstaande zijn nog op de wishlist in maat cob dressuur:
PS Emerald
PS Pink Pastel