PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 21:51

Kimley schreef:
Ik vind de kwaliteit niet slecht :)
Ik vind m heerlijk!
Siliconen slijten altijd bij mij tussen de benen :')

Oh ik heb daar bij mn horze broeken geen last van gelukkig :D

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 22:08

De Mondoni slijt niet snel.. Vind het niet echt normaal dat de PS dat wel doet, vooral wetende wat die kosten..

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 22:12

Hmm en ik wou juist een keer een ps broek kopen

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 22:17

Thanks degene die een paar pagina's terug meedachten over de Parisian Blue of Kentucky... Neig toch naar de Parisian haha. Maar met een schimmel en een zwarte staat eigenlijk alles op minimaal 1 van de 2 paarden mooi.

Ik vind de kwaliteit van de PS broeken wel echt heel fijn aanvoelen! Had er toen bij de eerste Horselet eentje besteld maar die is nooit aangekomen, baal daar nog steeds van. Vind de broeken die ze nu hebben niet zo mooi, maar ik heb wel zo'n brede riem van PS en die past dus niet in al mn andere rijbroeken :')
Heb nu de broeken van Samshield, had laatst iets anders van dat merk kapot en toen kreeg ik meteen een nieuw product. Vind het toch wel een fijn idee bij al die dure merken als de service ook in orde is.

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 22:39

anoukwendy schreef:
Dus niet alleen de klantenservice is slecht geworden maar nu ook de kwaliteit? Vind het wel apart idd voor zulke dure spullen

Nou ja, nogmaals: misschien heb ik gewoon een slecht exemplaar. De legging heb ik afgelopen zomer veel gedragen en daar had ik geen klachten over. M’n andere Brooklyn broek zie ik ook geen beschadigingen aan.

Dus ik wacht nog even met roepen dat het slechte kwaliteit is, maar als er meer mensen zijn die zeggen dat het ‘normaal’ is dat ze zo snel slijten, dan geen PS broek meer voor mij.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:09

anoukwendy schreef:
Kimley schreef:
Ik vind de kwaliteit niet slecht :)
Ik vind m heerlijk!
Siliconen slijten altijd bij mij tussen de benen :')

Oh ik heb daar bij mn horze broeken geen last van gelukkig :D

Ik ook niet, ik zweer echt bij de Horze Grand Prix broeken <3

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:11

Ik heb het bij alle merken :D
Irriteer me er ook niet aan, wie ziet dat nou haha. Mijn ps broek zit echt als een 2e huid!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:20

Welke heb jij Kimley?

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:20

Mylene_vw schreef:
Figo88 schreef:
Wat een prachtige dekjes komen er weer voorbij! <3

En jouw paard is echt prachtig Mylène!! <3 Ik was ook voor de purple white edge en faded fuchsia gegaan. Wel laten zien als je ze hebt hè! :D *\o/*

En wat ontzettend triest dat mensen zoveel oplichten op mp.. -O- Ik hoop echt ontzettend dat het alsnog goedkomt. Kun je niet iets met zijn/haar bankgegevens?

En ik heb vandaag toch maar eens The Horselet gebeld nadat ik na 1,5 week nog geen reactie op mijn mail had en ook nog steeds geen verzendbevestiging had ontvangen van mijn bestelling van 30 december :') De bestelling zou vandaag verzonden worden en jawel hoor, ik heb de verzendbevestiging inmiddels binnen! :D Ben helemaal blij, ik dacht al dat ik naar m'n artikelen kon fluiten.

Yess blij met jullie allemaal. Een bevestiging is toch altijd fijn! Wat heb jij besteld?

Het zijn de eerste artikelen die ik heb van PS of Sweden, maar ik ben er heel blij mee! Ik heb in totaal 4 bestellingen geplaatst (2+1 gratis kon ik niet weerstaan :o :') ) en alleen deze moet nog binnenkomen.
Dit heb ik gekocht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit komt als het goed is donderdag binnen *\o/*

Afbeelding

En bij Ruitergoed heb ik nog het prachtige Bonnie shirt van PS in het mintgroen gekocht. Hij is echt te mooi, van superfijn materiaal en hij zit echt heerlijk! <3
Ik heb er vandaag zelfs nog eentje bijbesteld omdat hij nog in de sale is (laatste in mijn maat ook) en ik heb ook nog een bodywarmer besteld. Ben benieuwd! (En nu weer even stoppen met shoppen :') :x )

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 26-01-21 23:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Bonny_dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:25

Is er iemand die toevallig een goed bijpassend groen shirtje/ vestje bij de ES Emerald gevonden heeft? (niet die van ES zelf)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:35

Bonny_dream schreef:
Is er iemand die toevallig een goed bijpassend groen shirtje/ vestje bij de ES Emerald gevonden heeft? (niet die van ES zelf)

Ja, ik heb een BR “dark green” turtleneck Nell erbij.

Ik zie dat die Blue heet op EJ en Petrol op Hypostore

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... sJEALw_wcB

Ik kan morgen wel een vergelijking foto maken. Heerlijk warm shirt!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:37

Daphara schreef:
Bonny_dream schreef:

Ja, ik heb een BR “dark green” turtleneck Nell erbij.

Ik zie dat die Blue heet op EJ en Petrol op Hypostore

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... sJEALw_wcB

Ik kan morgen wel een vergelijking foto maken. Heerlijk warm shirt!

Die shirtjes lijken me zo fijn, maar ze zijn altijd echt zo bizar snel uitverkocht (maat S iig wel).. -O-

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:38

Ik ben ook dol op de kwaliteit van mijn PS broeken, heb nu 3 verschillende modellen.
De Robyn is voor mij veruit de beste, was natuurlijk ook de duurste :p
Maar die zien er na 1,5 jaar intensief dragen nog uit als toen ik ze kocht, niets silliconen versleten, geen pillende stof, gewoon nog perfect.
Dan heb ik sinds een dik half jaar ook 2 Liza's, daar ben ik ook supertevreden van, zelfde kwaliteit als de robyn eigenlijk, maar vind de pasvorm minder en de afwerking is ook minder luxe, maar qua stof/silliconen echt prima!
En dan als laatste de Karen, die heb ik nu een 2-3 maanden denk ik en die vind ik qua stof en silliconen ook echt prima, maar hij valt een beetje kleiner, waardoor hij wat te strak zit, dus die probeer ik nu te verkopen om dan de Zoë in de plaats te kopen (vind die mooier), maar op zich een hele fijne broek ook!

De enige die ik minder vond was de legging jasmine, daar ging echt heel snel de silliconen af en ook de pasvorm was niets voor mij, maar die was natuurlijk ook echt een heel andere prijscategorie.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan! (Als iemand interesse heeft in de Karen broek (38, grijs), pb me!)

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:43

Yess blij met jullie allemaal. Een bevestiging is toch altijd fijn! Wat heb jij besteld?[/quote]

Het zijn de eerste artikelen die ik heb van PS of Sweden, maar ik ben er heel blij mee! Ik heb in totaal 4 bestellingen geplaatst (2+1 gratis kon ik niet weerstaan :o :') ) en alleen deze moet nog binnenkomen.
Dit heb ik gekocht:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit komt als het goed is donderdag binnen *\o/*

Afbeelding

En bij Ruitergoed heb ik nog het prachtige Bonnie shirt van PS in het mintgroen gekocht. Hij is echt te mooi, van superfijn materiaal en hij zit echt heerlijk! <3
Ik heb er vandaag zelfs nog eentje bijbesteld omdat hij nog in de sale is (laatste in mijn maat ook) en ik heb ook nog een bodywarmer besteld. Ben benieuwd! (En nu weer even stoppen met shoppen :') :x )

Afbeelding

Afbeelding[/quote]

Hele leuke spullen!! De vanilla polo heb ik ook samen met het dekje, hele leuke kleur.

Ik heb de Bonnie baselayer ook bij RG in de sale gekocht, in de kleur Sky Blue voor bij m’n dekje. Maar wat ik wel jammer vind is dat er geen korte mouw shirtjes zijn in deze kleur... Want ik vind het echt een zomerkleur en de Bonnie baselayer ga ik niet met 20+ graden aandoen haha.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:52

Mylene_vw schreef:
Hele leuke spullen!! De vanilla polo heb ik ook samen met het dekje, hele leuke kleur.

Ik heb de Bonnie baselayer ook bij RG in de sale gekocht, in de kleur Sky Blue voor bij m’n dekje. Maar wat ik wel jammer vind is dat er geen korte mouw shirtjes zijn in deze kleur... Want ik vind het echt een zomerkleur en de Bonnie baselayer ga ik niet met 20+ graden aandoen haha.

Dankjewel! :D Die polo is ook echt fijn ja en de kleur is ook echt zo mooi <3
Wat gaaf dat je ook het vanilla dekje hebt! Ik heb nog geen PS of ES dekjes. Ben vooralsnog te gehecht aan m'n LeMieux dekjes :o Maar qua kleding vind ik PS en ES wel echt veel mooier en ook veel meer keuze.
Maar ik vind het ook erg jammer dat er geen polo's zijn van de Bonnie's. Het zijn inderdaad echt mooie zachte zomer kleuren. Maar veel te warm in de zomer helaas.. Maar wel ideaal voor lente, herfst en winter :D *\o/*

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 08:19

Lindor92 schreef:
Welke heb jij Kimley?

Geen idee :')
De kleur is charcoal in ieder geval :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 08:23

Bij de Emerald: kleur green lake van Krämer ( kraemer.nl )

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:00

yeey donderdag komen de dekjes binnen *\o/*

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:31

Afbeelding

Blij met m'n Wine set *\o/*

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:36

Prachtig Wen! Ik heb hem ook met de kerstsale aangeschaft, vind hem zo mooi. En de jas rijdt super fijn

Still uit een filmpje
Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:41

Mooi hoor, zeker in combinatie met de jas.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:00

Ik heb gisteren de Moss binnengekregen! Nu de Wine nog :D

AmenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:06

Hoi allemaal. Ik ben een hele stille meelezer op bokt, maar ik zou graag gebruik willen maken van jullie expertise. Welke kleur moet ik kiezen voor mijn bijna witte vliegenschimmel (met zwart tuig)
- golden brown
- champagne
- golden brass

Alvast bedankt voor jullie tips!

Groetjes, Christine

wyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:17

Afbeelding

@ AmenteC: hier een voorbeeld van de champagne op een vliegenschimmel :D

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:42

AmenteC schreef:
Hoi allemaal. Ik ben een hele stille meelezer op bokt, maar ik zou graag gebruik willen maken van jullie expertise. Welke kleur moet ik kiezen voor mijn bijna witte vliegenschimmel (met zwart tuig)
- golden brown
- champagne
- golden brass

Alvast bedankt voor jullie tips!

Groetjes, Christine

Alle drie! :D

Ik denk dat de Golden Brass het mooiste afsteekt. Heeft een zwarte bies wat weer mooi matched met je tuig.