Kimley schreef:Ik vind de kwaliteit niet slecht![]()
Ik vind m heerlijk!
Siliconen slijten altijd bij mij tussen de benen
Oh ik heb daar bij mn horze broeken geen last van gelukkig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Dus niet alleen de klantenservice is slecht geworden maar nu ook de kwaliteit? Vind het wel apart idd voor zulke dure spullen
Mylene_vw schreef:Figo88 schreef:Wat een prachtige dekjes komen er weer voorbij!![]()
En jouw paard is echt prachtig Mylène!!Ik was ook voor de purple white edge en faded fuchsia gegaan. Wel laten zien als je ze hebt hè!
![]()
![]()
En wat ontzettend triest dat mensen zoveel oplichten op mp..Ik hoop echt ontzettend dat het alsnog goedkomt. Kun je niet iets met zijn/haar bankgegevens?
En ik heb vandaag toch maar eens The Horselet gebeld nadat ik na 1,5 week nog geen reactie op mijn mail had en ook nog steeds geen verzendbevestiging had ontvangen van mijn bestelling van 30 decemberDe bestelling zou vandaag verzonden worden en jawel hoor, ik heb de verzendbevestiging inmiddels binnen!
Ben helemaal blij, ik dacht al dat ik naar m'n artikelen kon fluiten.
Yess blij met jullie allemaal. Een bevestiging is toch altijd fijn! Wat heb jij besteld?
Bonny_dream schreef:Is er iemand die toevallig een goed bijpassend groen shirtje/ vestje bij de ES Emerald gevonden heeft? (niet die van ES zelf)
Daphara schreef:Bonny_dream schreef:Is er iemand die toevallig een goed bijpassend groen shirtje/ vestje bij de ES Emerald gevonden heeft? (niet die van ES zelf)
Ja, ik heb een BR “dark green” turtleneck Nell erbij.
Ik zie dat die Blue heet op EJ en Petrol op Hypostore
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... sJEALw_wcB
Ik kan morgen wel een vergelijking foto maken. Heerlijk warm shirt!
Mylene_vw schreef:Hele leuke spullen!! De vanilla polo heb ik ook samen met het dekje, hele leuke kleur.
Ik heb de Bonnie baselayer ook bij RG in de sale gekocht, in de kleur Sky Blue voor bij m’n dekje. Maar wat ik wel jammer vind is dat er geen korte mouw shirtjes zijn in deze kleur... Want ik vind het echt een zomerkleur en de Bonnie baselayer ga ik niet met 20+ graden aandoen haha.
AmenteC schreef:Hoi allemaal. Ik ben een hele stille meelezer op bokt, maar ik zou graag gebruik willen maken van jullie expertise. Welke kleur moet ik kiezen voor mijn bijna witte vliegenschimmel (met zwart tuig)
- golden brown
- champagne
- golden brass
Alvast bedankt voor jullie tips!
Groetjes, Christine