Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ravelin schreef:Hallo iedereen, ik lees al een tijdje mee in dit topic. Ik zit er aan te denken een boomloos zadel aan te schaffen voor mijn tinkerkruising en mijn oog is gevallen op de ghost florac of de quilty of quevis. Nu heb ik nog nooit op een boomloos zadel gezeten en ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe dat zit.Woont er toevallig iemand in de buurt van Leeuwarden/Dokkum waar ik eens een proefritje zou kunnen maken?
Ravelin schreef:Hallo iedereen, ik lees al een tijdje mee in dit topic. Ik zit er aan te denken een boomloos zadel aan te schaffen voor mijn tinkerkruising en mijn oog is gevallen op de ghost florac of de quilty of quevis. Nu heb ik nog nooit op een boomloos zadel gezeten en ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe dat zit.Woont er toevallig iemand in de buurt van Leeuwarden/Dokkum waar ik eens een proefritje zou kunnen maken?
Ravelin schreef:Welke ghost heb jij Petrichor? Dat klinkt als een heel proces idd hihi, daarom ben ik ook zo benieuwd. Wat maakt het dan dat je toch hebt doorgezet, het bevalt toch wel goed uiteindelijk?
@buitenzinnig dank je, ik sta wel op het punt om dat te doen. Ik heb meer dan een half jaar geleden een tweedehands WoW zadel besteld op aanraden van iemand maar nog steeds geen resultaat en wil nu toch wel zelf een zadel. In mijn zoektocht kwam ik de ghost voorbij en ben erg nieuwsgierig geworden.
Ravelin schreef:@buitenzinnig dank je, ik sta wel op het punt om dat te doen. Ik heb meer dan een half jaar geleden een tweedehands WoW zadel besteld op aanraden van iemand maar nog steeds geen resultaat en wil nu toch wel zelf een zadel. In mijn zoektocht kwam ik de ghost voorbij en ben erg nieuwsgierig geworden.
Ravelin schreef:@ Petrichor goede reden idd en bizar dat je paard nog zoveel uitgroeide, goed dat je dit hebt gedaan zo. Komt vast goed ik duim voor je. Welke barefoot heb je?
@dieseltje ja zo ist ook. Dat is echt de beste optie idd. Ga je nu zelf ook weer voor een ghost?
Goed om te weten @ buitenzinnig. Ik zal nogmaals bij de andere partij horen of er nog wat inzit maar ik denk dat dat niks gaat worden. Dan ga ik zeker contact met je opnemen.
Ravelin schreef:@ Petrichor goede reden idd en bizar dat je paard nog zoveel uitgroeide, goed dat je dit hebt gedaan zo. Komt vast goed ik duim voor je. Welke barefoot heb je?
@dieseltje ja zo ist ook. Dat is echt de beste optie idd. Ga je nu zelf ook weer voor een ghost?
Goed om te weten @ buitenzinnig. Ik zal nogmaals bij de andere partij horen of er nog wat inzit maar ik denk dat dat niks gaat worden. Dan ga ik zeker contact met je opnemen.
dieseltje09 schreef:Ravelin schreef:@ Petrichor goede reden idd en bizar dat je paard nog zoveel uitgroeide, goed dat je dit hebt gedaan zo. Komt vast goed ik duim voor je. Welke barefoot heb je?
Ik zit alweer te kijken hahaBeetje jammer dat er momenteel weinig 2e hands te koop staat