Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Roelke_ schreef:Ooh ik ben ook benieuwd naar het kleurige zadel! Thanks voor de info, ik ga er eens over nadenken wat ik wil.
Ik heb mijn zonnebril al klaar liggen en iets om de barsten in mijn beeldscherm mee te repareren
Duhelo schreef:bummer, mijn ghost schuift met de fleece burionipad, weliswaar achter een erg intensieve zweterige les en enkel in galop, maar toch jammer, volgende keer maar weer de antislip en de fleece's voor onder de specialized
xyzutu2 schreef:Daar had ik ook al naar zitten loeren toen ik de Trekkers bekeek.Ik vind het een heel netjes zadel, alleen gaat het qua prijs meer naar een serieus zadel dan een tijdelijk inrijzadel. Voor een serieus zadel vind ik het weer jammer dat de kussens met wol zijn gevuld ipv inlages. Hoe houdt die wolvulling zich in praktijk?
Ook vond ik de schoftvrijheid niet zo hoog lijken, maar op jouw foto lijkt die weer heel erg mee te vallen.
Pippaa schreef:En jij hebt toch ook een paard met een flink rare rug Daphneej? Heel erg week of iets dergelijks?
Leuk weetje trouwens Xyzutu van het paard bij het zadel kopenSoms... Ik wil je succes wensen in je zoektocht!