Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SinneJ schreef:Edit: Gulpje, zo'n mensen als jij zouden ze meer moeten maken
SteffiiY schreef:PanamaD schreef:Aantrekkelijk.. maar... als ze bij jou afzakken... dan ben ik bang dat ze bij die van mij ook achter zullen afzakken, gebeurde met de 3in1 bot helaas ook.
Ja ik baal er ook enorm van. Ga ze morgen nog tandje strakker proberen om te doen maarja hoe strak moeten ze.
Anoniem schreef:SteffiiY schreef:Ja ik baal er ook enorm van. Ga ze morgen nog tandje strakker proberen om te doen maarja hoe strak moeten ze.
Ik doe ze gewoon strak. Niet idioot maar wel gewoon aantrekken. Het zijn natuurlijk zachte beschermers en er zit geen elastiek in de banden dus te strak kun je ze bijna niet doen.
Jotoma schreef:Anoniem schreef:
Ik doe ze gewoon strak. Niet idioot maar wel gewoon aantrekken. Het zijn natuurlijk zachte beschermers en er zit geen elastiek in de banden dus te strak kun je ze bijna niet doen.
Katoenen bandages zit ook geen elastiek aan, maar ook die kan je te strak doen..
SteffiiY schreef:Helaas blijven mijn husks afzakken
Als iemand ze over wilt nemen? Maat medium
[ [url=m/zcWY2b.jpg]Afbeelding[/url] ]
mavantos schreef:SteffiiY schreef:Helaas blijven mijn husks afzakken
Als iemand ze over wilt nemen? Maat medium
[ [url=m/zcWY2b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is dus wat ik bedoelde eerder, zulke zakken bij mijn paarden ook altijd af. Niet van Husk overigens, maar wel zulk soort modellen.
Toen werd er gezegd dat ze absoluut niet afzakken?
Die soort peesjes achtigen vind ik te weinig beschermen.
plutolover schreef:Ik heb ze zo om. Als ik ze als pijpkousen omdoe zit de klittenband aan de voorkant
[ [url=m/eJ6EWi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pwo4uN.jpg]Afbeelding[/url] ]