Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kel2004 schreef:Het kan ook nog eens zo zijn dat de ruiter in kwestie niet in het ritme van het paard kan bewegen... Dan kan je alle zadels erop leggen, maar dan komen de problemen vanzelf...
my_precious schreef:mij is altijd geleerd dat een zadel niet mag klapperen tegen je billen, en het is ook echt niet fijn voor je paard.
my_precious schreef:mij is altijd geleerd dat een zadel niet mag klapperen tegen je billen, en het is ook echt niet fijn voor je paard.
mijn trainster waar mijn paard ij in training staat, rijdt op heel hoog niveau en als ze met mijn wow rijdt merkt ze dat mijn paard wil stijgeren, wegspringen, zijn lichaam alle kanten op wil draaien als hij zijgangen moet doen en dat hij de middendraf absoluut niet weg kan zetten.. ze heeft nu een paar keer met een kn zadel gereden van haar zus die super goed op mijn paard ligt en hij loopt echt de sterren van de hemel met dat zadel.
madelein schreef:my_precious schreef:mij is altijd geleerd dat een zadel niet mag klapperen tegen je billen, en het is ook echt niet fijn voor je paard.
mijn trainster waar mijn paard ij in training staat, rijdt op heel hoog niveau en als ze met mijn wow rijdt merkt ze dat mijn paard wil stijgeren, wegspringen, zijn lichaam alle kanten op wil draaien als hij zijgangen moet doen en dat hij de middendraf absoluut niet weg kan zetten.. ze heeft nu een paar keer met een kn zadel gereden van haar zus die super goed op mijn paard ligt en hij loopt echt de sterren van de hemel met dat zadel.
Vreemd... Een wow geeft juist veel meer schoudervrijheid waardoor met name de zijgangen makkelijker zouden moeten zijn. Misschien moet je paard wennen aan het gevoel van de WoW?