mooi, dit vroe ik mij eigenlijk ook al af, hij komt vanmiddag.vanavond bij mijn paard, maar ik weet nog niet wat t gaat kosten (kan hij dit zadel aanpassen, of wordt t een 2e hands?) dus ik heb ook geen zin om bij voorbaat al geld te pinnen, ik weet nog neit hoeveel ik nodig ga hebben
Dan zou ik wel van te voren iets van 100 euro pinnen. Kun je iig meteen contant betalen als hij alleen maar aan moet passen. Denk dat hij dat ook wel fijn vindt
ik laat geen zadel op maat maken... ik laat 2e hands zadels aanpassen (kanhij dat ook op locatie?) of mijn iegen zadels aanpassen als dat nog mogelijk is
ik hoop het. Ik heb hem foto's gestuurd (dat vroeg hij) van mijn paard en zijn rug, daar kan hij dan inschtten welke zadels hij mee moet nemen.... ik ben benieuwd.... was t maar 5 uur....
ik hoop t....we shall see, k heb er iig heel veel zin in
marish
Geplaatst: 03-08-11 15:53
marish schreef:
Ik laat Arno binnenkort ook een keer langskomen, ben echt benieuwd!!
Yes, de afspraak is gemaakt! Mijn zus heeft al een ab, maar die past niet op mijn paard... Ben benieuwd De meesten hebben het sb model denk ik, ofniet?
Katyatje
Geplaatst: 03-08-11 19:56
Vandaag foto gemaakt van na het rijden. Je ziet goed dat het zadel vooraan te hoog komt. Volgens mij is het gewoon weer de singel die alles mee naar voor trekt omdat de singelstoten niet loodrecht hangen.
hij is geweest hoor.. een uur te laat mja, mijjn zadel was reddeloos verloren (scheur in boom, boom te breed...wat een knakenzadelmaker heb ik hiervoor gehad zeg...) ander zadel erop (of nou ja...6) uiteindelijk een zadel die hij ging aanpassen, boom gecontroleerd, goed, en dan opvullen etc... is hij zn naalden kwijt kon ie ook nergens vinden.... nu heeft ie en nieuwe afspraak gemaakt, hij moet eerst nieuwe naalden kopen
heb wel een leenzadel, zweetbladen zijn iets te lang.. hoewel ik me dat afvraag, heb mn beugels opeen 3 gaten langer ... maar goed kan iig rijden
weet iemand toevallig boomwijdte 3 is dat medium? Ik krijg Arno niet te pakken.
Shalot
Geplaatst: 05-08-11 12:53
heb bericht van Arno het is medium
Shalot schreef:
weet iemand toevallig boomwijdte 3 is dat medium? Ik krijg Arno niet te pakken.
maikeltje
Geplaatst: 05-08-11 13:02
Kun je bij Arno je zadel ook inruilen op een nieuwe? Ik heb nu een hulsebos zadel maar die gaat nooit passen op mijn huidige paard. En ze begint flink uit te zwaren dus mijn dressuurzadel is binnenkort ook te krap vrees ik.