Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook een 'kleine' maat in verhouding.
Ik heb namelijk een ponymaatje voor mijn Welsh Cob. (Die wel een klein koppie heeft).
De neusriem en kaakriem zaten aan het begin op het laatste gaatje. Maar kunnen nu weleens een gaatje strakker.
Wat dat betreft zou je wel een maat kleiner kunnen hebben.
iloonaa__ schreef:Ik hoorde een tijdje geleden dat er ook een namaak model was van dit hoofdstel, weet iemand de naam ervan? En is dat goede kwaliteit?
Fairytail schreef:De nep versie is wel anders hou daar rekening mee. Je kunt hem hier kopen http://www.mijnwinkel.nl/shop70000/ ik denk zelf dat het leer vergelijkbaar is met een huismerk hoofdstel aangezien de prijs over een komt. Die van Wiliam Micklem zelf kun je vergelijken met een A-merk hoofdstel erg mooi engels leer.
intel_1x schreef:Yvonne, maat cob is toch mt Standard horse? of hebben jullie de nepvariant?
Hoe bevalt die?
Waarom kunnen de multibridle hoofdstellen niet als sidepull gebruikt worden?
intel_1x schreef:Yvonne, maat cob is toch mt Standard horse? of hebben jullie de nepvariant?
Hoe bevalt die?
Waarom kunnen de multibridle hoofdstellen niet als sidepull gebruikt worden?
Elevien schreef:Ik lees hier ook al een tijdje mee en ben van plan om er eentje aan te schaffen voor mijn haflinger. Hij is altijd al erg onrustig in de aanleuning geweest (veel verschillende bitten geprobeerd) en nu ik hem op een ongebroken bitje rijdt is het al veel verbeterd. Verder is het ook een headsheaker (voornamelijk in de zomer), dus als dat door dit hoofdstel verminderd kan worden zou natuurlijk perfect zijn!