Vond het wel een goed excuus om ze te niet te kopen
Farjen
Geplaatst: 08-12-23 07:33
Texas02 schreef:
Volgens mij is PS ook vrij nieuw bij Hypostore hoor!
Nee hoor, ik heb er nog oude monograms gekocht (hadden ook frontriemen, hoofdstellen, ...) maar opeens waren ze ermee gestopt. Ik vind het een beetje gek dat ze nu wel weer PS hebben
Volgens mij waren veel retailers het ook wel snel zat dat zij met dure PS dekjes bleven zitten terwijl PS ze toendertijd al vrij snel na uitbrengen weer in de Horselet voor de helft vd prijs aanboden...
Jammer! Van de week toen ik bestelde deed hij het nog wel..
SharonIndezz
Geplaatst: 08-12-23 19:53
Weet niet of het hier mag, maar ik heb voor de liefhebbers een vliegenmuts en bandages van de nieuwe stardust collectie te koop, kleur Merlot. Nieuw met labels
Edit: maat Full
Texas02
Geplaatst: 08-12-23 22:03
Klopt het dat de nieuwe ES glitterdekjes op 12 december uitkomen? Ik zag zoiets op Insta voorbij komen bij Ruitergoed.
Edit: ik zag deze vergelijkingen op Insta, de Polar Night is dus een stuk donkerder dan de Blue Meadow. Ik vind hem heel gaaf!
Als ES ook met een glitter komt dacht ik nog even met bestellen. Eerst even die afwachten
Texas02
Geplaatst: 08-12-23 23:54
Op de ES site zelf staan een paar foto's van beide dekjes. Maar of dit goede foto's zijn of niet weet ik niet, ik wacht altijd liever op "echte" foto's, waar je de echte kleur goed op ziet.
Misschien koop ik de blauwe wel, ik heb wel altijd gezegd dat als er een donkerblauwe glitter komt, die er moet komen..
Maritelisab
Geplaatst: 09-12-23 00:09
Kimley schreef:
Hebben we al een goede foto van de andere es glitter?
Planning is om een zwart paard te rijden maar wil eigenlijk dekjes die ook op bruine paarden kunnen voor het geval dat. Ik heb alleen al twee rode dekjes en eentje waarin rood zit.
Of ik moet ze alle drie bestellen kan ik ze tenminste in het echt zien EJ zal ze wel niet hebben. Misschien het Gareel in Schijndel of Drunens Ruiterhuis.