Iriscope schreef:Ik heb een Sunset gevondenhij is naar me onderweg. Whoop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scarpati schreef:Misschien dat hier iemand antwoord weet![]()
Ik zag op marktplaats en op Facebook bij 2 verschillende verkopers de prosecco full jump voor bij komen. Nu heeft een dekje een afgeronde hoek, en de andere een rechthoekige hoek. Kan dit kloppen of zou bij een van de dekjes een verkeerde maat vermeld staan?
Mijn aller eerste PS dekje is de chocolate full jump en heeft ook die rechthoekige hoek, en ik vind dat persoonlijk veel mooier ook.
[ [url=m/pcO74h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VYW5zh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haf_Woezel schreef:wie kan me helpen welke peesbescherming (echte peesbeschermers) of kleur bandages bij de equestrian stockholm MONACO BLUE passen.
Liefst (wegens de prijs) niet van het merk zelf
urosa schreef:Roman17, staat heel chique inderdaad!
Ricojoreen, mooie dekjes![]()
Ik was bij de Hypostore, en goed geslaagd. Met een veel te dure Samshield rijleggingEn een shirtje van Sambuco die ook heel mooi past bij de ES Amazonite
[ [url=m/NGHygx.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hadden ook nog de goodiebag, had gedacht dat die allang op zou zijn dus dat was leuke verassing![]()
Oh, en ik zag de ES Pistachio. Zat al te twijfelen maar die wil ik toch graag hebben denk ik
Marieke1495 schreef:Haf_Woezel schreef:wie kan me helpen welke peesbescherming (echte peesbeschermers) of kleur bandages bij de equestrian stockholm MONACO BLUE passen.
Liefst (wegens de prijs) niet van het merk zelf
Iemand hier toevallig ook nog een shirtje bij? Donkerblauw kan altijd nog maar ben wel benieuwd of iemand al een goede match heeft gevonden?
Ik zag vandaag een jasje in de kleur classic blue van QHP, maar dat is van een oude collectie vrees ik want kan verder niets in die kleur vinden. (jasje zat helaas niet mooi). Die leek wel erg goed te matchen!
Scarpati schreef:Misschien dat hier iemand antwoord weet![]()
Ik zag op marktplaats en op Facebook bij 2 verschillende verkopers de prosecco full jump voor bij komen. Nu heeft een dekje een afgeronde hoek, en de andere een rechthoekige hoek. Kan dit kloppen of zou bij een van de dekjes een verkeerde maat vermeld staan?
Mijn aller eerste PS dekje is de chocolate full jump en heeft ook die rechthoekige hoek, en ik vind dat persoonlijk veel mooier ook.
[ [url=m/pcO74h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VYW5zh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Xilse_zwaanx schreef:Hey allemaal
Weet iemand welke shirtjes er qua kleur passen bij es winter rose en es bronze gold? Ik ben al een hele tijd opzoek maar kan nogsteeds geen shirtjes vinden die er bij passen….