Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Ik ben niet iemand die dekjes op de grond laat slingeren of er lekker op gaat staan stampen met modderlaarzen (mishandeling), maar ik rijd met een gerust hart door de blubber en doe niet moeilijk over wassen. ES en PS heb ik nog niet vaak gewassen. Kunnen ze daar niet tegen, dan stap ik over op een ander merk, want ik vind dat ze voor dit geld wel netjes mogen blijven.
Devic schreef:Half december heb ik een PS of Sweden Brooklyn broek gekocht. Echt een heerlijke broek, zo lekker dat ik er 2 van heb en daarnaast nog 2 montars. Ik heb m’n PS broek dus gemiddeld 2 x per week aan.
We zijn nu dus een goede maand verder, dus zeg dat ik de broek Max 15 keer gedragen heb. Ik was hem binnenstebuiten zonder wasverzachter maar nu zag ik gister dus dat hij al begin te pillen in m’n kruis zeg maar. Voor zo’n dure broek (ok, gekocht met korting, maar toch) vind ik dat eigenlijk wel een beetje snel. Of ligt dat aan mij? Zijn er meer mensen met een Brooklyn broek die dit ook hebben? Of wat zouden jullie hier mee doen?
Edit: ik heb gewoon een leren zadel, geen kunststof. En hij gaat ook niet in de droger
[ [url=m/JB1yo9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stal_Fiore schreef:anoukwendy schreef:Mijn aankopen de afgelopen tijd
Alles met minstens 20% korting dus ben blij. Nu weer even op mn handen zitten![]()
[ [url=m/KRSUBe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s16jql.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe kom jij dan aan 20% korting op de nieuwe kleuren?
Kimley schreef:Nou ik heb hem nu een halfjaar en de siliconen tussen benen zeg maar is zo goed als weg en hij pilt inderdaad heel lichtjes.
Devic schreef:Kimley schreef:Nou ik heb hem nu een halfjaar en de siliconen tussen benen zeg maar is zo goed als weg en hij pilt inderdaad heel lichtjes.
Ik heb de mijne pas 6 weken. Heb het net nagekeken: op 12 december heb ik hem besteld.
Edit: de siliconen zitten nog prima maar het is echt de stof die al begint te slijten
Figo88 schreef:Wat een prachtige dekjes komen er weer voorbij!![]()
En jouw paard is echt prachtig Mylène!!Ik was ook voor de purple white edge en faded fuchsia gegaan. Wel laten zien als je ze hebt hè!
![]()
![]()
En wat ontzettend triest dat mensen zoveel oplichten op mp..Ik hoop echt ontzettend dat het alsnog goedkomt. Kun je niet iets met zijn/haar bankgegevens?
En ik heb vandaag toch maar eens The Horselet gebeld nadat ik na 1,5 week nog geen reactie op mijn mail had en ook nog steeds geen verzendbevestiging had ontvangen van mijn bestelling van 30 decemberDe bestelling zou vandaag verzonden worden en jawel hoor, ik heb de verzendbevestiging inmiddels binnen!
Ben helemaal blij, ik dacht al dat ik naar m'n artikelen kon fluiten.