PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:18

Ik ben niet iemand die dekjes op de grond laat slingeren of er lekker op gaat staan stampen met modderlaarzen (mishandeling :P ), maar ik rijd met een gerust hart door de blubber en doe niet moeilijk over wassen. ES en PS heb ik nog niet vaak gewassen. Kunnen ze daar niet tegen, dan stap ik over op een ander merk, want ik vind dat ze voor dit geld wel netjes mogen blijven.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:20

_Lorette_ schreef:
Ik ben niet iemand die dekjes op de grond laat slingeren of er lekker op gaat staan stampen met modderlaarzen (mishandeling :P ), maar ik rijd met een gerust hart door de blubber en doe niet moeilijk over wassen. ES en PS heb ik nog niet vaak gewassen. Kunnen ze daar niet tegen, dan stap ik over op een ander merk, want ik vind dat ze voor dit geld wel netjes mogen blijven.

Zo sta ik er ook in. Hier gaat een dekje na ongeveer 3x gebruiken de was in. Wel op 30 graden kort programma, maar ze komen hier er weer mooi uit.

kimwilliam

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:24

bedankt allemaal voor het reageren!

* ik weet dat dekjes het aan moeten kunnen, helaas een keer bij een ander merk na 1x rijden mijn dekje naar zn grootje geholpen vandaar mijn vraag.

kan ik met een gerust hart lekker stamopen door de plassen met hem :D :D

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:27

Weet iemand of de ES Emerald ergens met korting te krijgen is? #dtv :o

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:30

Half december heb ik een PS of Sweden Brooklyn broek gekocht. Echt een heerlijke broek, zo lekker dat ik er 2 van heb en daarnaast nog 2 montars. Ik heb m’n PS broek dus gemiddeld 2 x per week aan.

We zijn nu dus een goede maand verder, dus zeg dat ik de broek Max 15 keer gedragen heb. Ik was hem binnenstebuiten zonder wasverzachter maar nu zag ik gister dus dat hij al begin te pillen in m’n kruis zeg maar. Voor zo’n dure broek (ok, gekocht met korting, maar toch) vind ik dat eigenlijk wel een beetje snel. Of ligt dat aan mij? Zijn er meer mensen met een Brooklyn broek die dit ook hebben? Of wat zouden jullie hier mee doen?

Edit: ik heb gewoon een leren zadel, geen kunststof. En hij gaat ook niet in de droger

Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:35

anoukwendy schreef:
Mijn aankopen de afgelopen tijd :D
Alles met minstens 20% korting dus ben blij. Nu weer even op mn handen zitten _O-

[ [url=m/KRSUBe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/s16jql.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe kom jij dan aan 20% korting op de nieuwe kleuren?

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:36

Devic schreef:
Half december heb ik een PS of Sweden Brooklyn broek gekocht. Echt een heerlijke broek, zo lekker dat ik er 2 van heb en daarnaast nog 2 montars. Ik heb m’n PS broek dus gemiddeld 2 x per week aan.

We zijn nu dus een goede maand verder, dus zeg dat ik de broek Max 15 keer gedragen heb. Ik was hem binnenstebuiten zonder wasverzachter maar nu zag ik gister dus dat hij al begin te pillen in m’n kruis zeg maar. Voor zo’n dure broek (ok, gekocht met korting, maar toch) vind ik dat eigenlijk wel een beetje snel. Of ligt dat aan mij? Zijn er meer mensen met een Brooklyn broek die dit ook hebben? Of wat zouden jullie hier mee doen?

Edit: ik heb gewoon een leren zadel, geen kunststof. En hij gaat ook niet in de droger

[ [url=m/JB1yo9.jpg]Afbeelding[/url] ]

volgens mij zitten er op de uitverkoopartikelen sowieso geen garantie :-). En het pillen kan ook gebeuren als je bijv. dijbenen hebt die tegen elkaar schuren (ik zeg niet dat dat bij jou het geval is overigens!). Ik ben bang dat je er weinig mee kunt, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen!

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:48

Ja ik heb wel redelijke dijen :D maar het is dus niet alleen op de plaats van m’n dijen.
Maar van 15 keer dragen, dat vind ik toch wel wat snel. Ik ga RG eens mailen, misschien zijn er meer klachten.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 16:03

Mijn ps rijbroek slijt ook veel :)

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:29

Heeft één jullie de roze ruffle toevallig aangeschaft voor een vos?

Ik twijfel erg of het niet te zoet wordt, mits hij weer terug op voorraad komt. :')

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:30

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:33

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:36

Stal_Fiore schreef:
kimwilliam schreef:
zou deze bij de nieuwe blauwe passen?

https://www.kramer.nl/Themas/IJslander- ... sleeve-Ari

Ik denk eerder nog bij de steel blue.
Deze is te “assig” voor de parisian

daar twijfelde ik dus ook over :D denk misschien maak ik me eigen gek maar toch goed gezien

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 18:43

Stal_Fiore schreef:
anoukwendy schreef:
Mijn aankopen de afgelopen tijd :D
Alles met minstens 20% korting dus ben blij. Nu weer even op mn handen zitten _O-

[ [url=m/KRSUBe.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/s16jql.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe kom jij dan aan 20% korting op de nieuwe kleuren?

Kreeg een kortingskode van een bokker :D uitgelopen maar deed het toch

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 18:56

Kimley schreef:
Mijn ps rijbroek slijt ook veel :)

Ook zoveel? Moet zeggen dat ik voor de prijs van een PS broek, wel een kwalitatief goede broek verwacht. Als dit normaal is voor een PS broek, ga ik het maar houden bij m’n vertrouwde montar broeken.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 19:09

Nou ik heb hem nu een halfjaar en de siliconen tussen benen zeg maar is zo goed als weg en hij pilt inderdaad heel lichtjes.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 19:24

_Nicky schreef:
Heeft één jullie de roze ruffle toevallig aangeschaft voor een vos?

Ik twijfel erg of het niet te zoet wordt, mits hij weer terug op voorraad komt. :')

Jup , hij is alleen nog niet binnen. Maar als het zover is, maak ik een foto voor je ..

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 20:16

Kimley schreef:
Nou ik heb hem nu een halfjaar en de siliconen tussen benen zeg maar is zo goed als weg en hij pilt inderdaad heel lichtjes.

Ik heb de mijne pas 6 weken. Heb het net nagekeken: op 12 december heb ik hem besteld.

Edit: de siliconen zitten nog prima maar het is echt de stof die al begint te slijten

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 20:34

Devic schreef:
Kimley schreef:

Ik heb de mijne pas 6 weken. Heb het net nagekeken: op 12 december heb ik hem besteld.

Edit: de siliconen zitten nog prima maar het is echt de stof die al begint te slijten

Gewoon even een berichtje naar ps of sweden doen :)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 20:54

Wat een prachtige dekjes komen er weer voorbij! <3

En jouw paard is echt prachtig Mylène!! <3 Ik was ook voor de purple white edge en faded fuchsia gegaan. Wel laten zien als je ze hebt hè! :D *\o/*

En wat ontzettend triest dat mensen zoveel oplichten op mp.. -O- Ik hoop echt ontzettend dat het alsnog goedkomt. Kun je niet iets met zijn/haar bankgegevens?

En ik heb vandaag toch maar eens The Horselet gebeld nadat ik na 1,5 week nog geen reactie op mijn mail had en ook nog steeds geen verzendbevestiging had ontvangen van mijn bestelling van 30 december :') De bestelling zou vandaag verzonden worden en jawel hoor, ik heb de verzendbevestiging inmiddels binnen! :D Ben helemaal blij, ik dacht al dat ik naar m'n artikelen kon fluiten.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 20:59

Afbeelding
Hier vandaag Dark Sky 8-)

Had een rokbroek op mijn verlanglijstje staan maar zo te lezen kan ik dan beter bij mijn Anky’s blijven :=

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 21:17

Tja...misschien heb ik gewoon een slecht exemplaar.

Ik heb 2 Brooklyns en 1 legging en ze zitten echt fantastisch. Maar als ze zó snel slijten, blijf ik bij m’n montars. Ik vind wel dat je van een rijbroek met een originele prijs van € 175,00 iets meer kwaliteit mag verwachten.

Als ik iedere 6 weken een andere broek wil kopen, ga ik wel naar decathlon -O-

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 21:29

Figo88 schreef:
Wat een prachtige dekjes komen er weer voorbij! <3

En jouw paard is echt prachtig Mylène!! <3 Ik was ook voor de purple white edge en faded fuchsia gegaan. Wel laten zien als je ze hebt hè! :D *\o/*

En wat ontzettend triest dat mensen zoveel oplichten op mp.. -O- Ik hoop echt ontzettend dat het alsnog goedkomt. Kun je niet iets met zijn/haar bankgegevens?

En ik heb vandaag toch maar eens The Horselet gebeld nadat ik na 1,5 week nog geen reactie op mijn mail had en ook nog steeds geen verzendbevestiging had ontvangen van mijn bestelling van 30 december :') De bestelling zou vandaag verzonden worden en jawel hoor, ik heb de verzendbevestiging inmiddels binnen! :D Ben helemaal blij, ik dacht al dat ik naar m'n artikelen kon fluiten.

Yess blij met jullie allemaal. Een bevestiging is toch altijd fijn! Wat heb jij besteld?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 21:46

Dus niet alleen de klantenservice is slecht geworden maar nu ook de kwaliteit? Vind het wel apart idd voor zulke dure spullen

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 21:50

Ik vind de kwaliteit niet slecht :)
Ik vind m heerlijk!
Siliconen slijten altijd bij mij tussen de benen :')