Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
witroosje schreef:Wauw das een mooie prijs anoukwendy!!
Mijn Amazonite set staat bij Hypo nog steeds op "bezig met verwerken"![]()
Toch wel een beetje jammer, volgende keer gewoon bij ES zelf bestellen want dat gaat in vergelijking met dit een stuk sneller...
_Dominique schreef:witroosje schreef:Wauw das een mooie prijs anoukwendy!!
Mijn Amazonite set staat bij Hypo nog steeds op "bezig met verwerken"![]()
Toch wel een beetje jammer, volgende keer gewoon bij ES zelf bestellen want dat gaat in vergelijking met dit een stuk sneller...
Wat balen joh! Ik had de steel blue besteld en de volgende dag in huis. Misschien hun even een berichtje sturen?
Dustinlover schreef:Dat denk ik maar cob en dressuur ook wel. Ik heb dan wel echt de pony maat en het spring dekje. Zie ze op de site ook perfect onder een valkje liggen wat ook een atje is geloof ik.
Je hebt trouwens wel echt een prachtige pony!
Laurie schreef:Dustinlover schreef:Dat denk ik maar cob en dressuur ook wel. Ik heb dan wel echt de pony maat en het spring dekje. Zie ze op de site ook perfect onder een valkje liggen wat ook een atje is geloof ik.
Ohh sorry, ik heb helemaal gemist dat ze nu ook een pony hebbenDat moet wel passen dan denk ik!
Dankjewel!
Dustinlover schreef:Dat denk ik maar cob en dressuur ook wel. Ik heb dan wel echt de pony maat en het spring dekje. Zie ze op de site ook perfect onder een valkje liggen wat ook een atje is geloof ik.
yeentll schreef:Ik ben echt helemaal fan van de Morrocan blue, die kleurt op zoveel paarden mooi. Heb alleen ‘t idee dat de bandages iets anders van kleur zijn.
[ [url=m/JLy6z3.jpg]Afbeelding[/url] ]