Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:De smartex van mn pony volgens mij ook niet. En verder eens. Ik wil t eigenlijk wel even aan bucas laten weten.
Celebi schreef:Over de werking heb ik geen idee. Hij staat ook op pijnstillers en loopt logischerwijs nu beter. Hij blijft er goed warm onder ook, ondanks dat het maar 50g is. Rond het 0 punt ging het prima. Probeer nu elke keer na het wandelen of de oefeningen van de kliniek hem meteen weer terug te zetten onder de deken zodat de spieren en gewrichten zo goed mogelijk op temperatuur blijven.
Maar goed of het echt iets doet is altijd de vraag natuurlijk..
JenniferU schreef:Duplo schreef:Hier de bucas liner besteld via dochorse, levertijd 2-10 dagen dus ik wacht ongeduldig af
Ik heb hem daar ook besteld, ben benieuwd of we ze echt krijgen ivm de prijs
JenniferU schreef:JenniferU schreef:Ik heb hem daar ook besteld, ben benieuwd of we ze echt krijgen ivm de prijs
Inmiddels de deken ook maar bij agrdi besteld. Dat was hij nu met 24% en met extra code dus 29%.
Dochorse.nl 28 nov besteld nog niks van gehoord
X2305 schreef:Toen ik belde van de week gaf ze aan dat de nieuwe levering in april kwam… en ik had als een van de eerste besteld die donderdag zei ze