Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Kwetal schreef:Aparte kussens laten maken voor onder je Ghost?
Eventueel met meer stijfheid en een wigje er in?
Ik kan de foto's sturen naar fabrikant, die wil daar wel over nadenken.
Maar dit is een verdomd lastige rug
Als je de foto's door wilt sturen, dan graag.![]()
Sowieso merk ik dat het zadel op Rio andere dingen doet dan bij andere paarden: je ziet steeds foto's van dat als je in het zadel zit je de voorkant van de pad/zadelkussens heel makkelijk op kunt tillen: doordat ze bij Rio omlaag zakken tot ze zichzelf vastklemmen lijken ze met pad juist vrij strak om de schouder te zitten, zeker aan de bovenkant.
Ik denk dat de beste optie is om een zadel(aanpassing) met flink wat rugvrijheid te vinden waar we geen boomloze zadelpad bij nodig hebben maar gewoon een dun dekje (of helemaal niets) onder kunnen schuiven. Dan zijn we tenminste van alle pads met omlaag zakkende inlages & rugnaad-op-de-doornuitsteeksels-problemen af.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik het zelf verkeerd/te somber in zie, maar mijn stalgenootje en ik hebben Rio's rijminuten vandaag vooral gevuld met zadel aanpassen en dat leverde niet echt veel positiefs op.
jokari schreef:Haha Duhelo, dat was ook mijn idee. Maar wie verdeelt die zadels nog...
Roelke_ schreef:Kwetal: ik zag een hele mooie ghost met groene zitting en wrongen..wat voor materiaal is dat?
Mijn paard mocht er aan geloven gister: voor het eerst springen ohz! En dan te bedenken dat ik haar al 9 jaar heb. Eindelijk een zadel waarmee ik dat aandurfde en het ging prima met de ghost. Zit er aan te denken om nog een losse zitting erbij te kopen en toen zag ik dat groene kleurtje voorbij komen..