Ik rij met een Wintec zadel, deze heeft wrongen welke flexibeler zijn...lijkt net een prinses op de erwt met mijn stugge wrongen op de Cherokee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:Zitten die ook smal eigenlijk? Zelf durf ik er niet zo goed mee te rijden vanwege dat metale plaatje van de beugelophanging dat over de ruggengraad loopt.
dorientjuh schreef:Als ik het zo begrijp is de maat 1 Barefoot Cheyenne net wat korter dan de Piccolo van Ghost; de Barefoot Cheyenne maat 1 is volgens de maattabel 52 cm lang, en de Piccolo dus 54 cm.
Ik begin door dit topic ook steeds nieuwsgieriger te worden naar de Ghost, ik denk dat ik over een tijdje maar eens Teteltee ga vragen om langs te komen.
Icrack schreef:Ik heb mijn proefrit er op zitten met mijn Cherokee, zit verder prima, maar wat ik wel erg stug vind is het wrong gedeelte en al helemaal als je de losse wrong onder het zweetblad hebt zitten. Is dat bij alle barefootzadels met wrong zo?
Hoe is de wrong bij de Barrydale, is deze ook zo stug? Of juist flexibeler als je hem indrukt bv
Anoniem schreef:Gaaf zadel Raya!
Hoe is de zit in vergelijking met barefoot. Ook zo zacht???
Jennyxx schreef:Mooie foto's! Die wrongen lijken ook wel goed te zitten voor een sprongetje toch?
Kirsha schreef:Daar kan ik een lang verhaal over schrijven, maar dat heeft pmarena al gedaan op haar site
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Het-V ... -Barefoot/