Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaspar schreef:@ Prisjee91, ik heb een donker bruine wow en een bijpassend hoofdstel, en ik vind dat je echt goed kan zien dat het bruin is hoor. De kleur is net wat levendiger en minder hard dan zwart. Zeker als de zon erop schijnt kun je heel goed zien dat het bruin is.
my_precious schreef:Needje schreef:My_precious, waarom moet de headplate elke 3 maanden verwisseld worden?
omdat een paard ontzettend snel ontwikkeld onder een WOW zadel volgens alona dan, en het beter is deze om de 3 maanden te vervangen.
Seven schreef:mijn ruin moest wel wisselen van HP naar 4 maand maar das logisch dier was schraal en kaal op de rug en dat is dr bij gegeroeid als jou paard dat ook heeft snap ik dr advies maar omdit als standaard advies te geven is onzin, niet elk paard groeid zo in ee korte tijd.
Maar tis al fijn dat je er een goed gevoel bij hebt hoewel ik het wel vreemd vind dat ze het ptima vind dat een ander dr werk aanvult en aanpast dat zou je als fitter toch niet willen lijkt me.
my_precious schreef:Needje schreef:My_precious, waarom moet de headplate elke 3 maanden verwisseld worden?
omdat een paard ontzettend snel ontwikkeld onder een WOW zadel volgens alona dan, en het beter is deze om de 3 maanden te vervangen.
Seven schreef:ik blijf dat toch raar vindenik heb marjolein ze woont ver weg en heeft het druk maar toch zal ik er geen ander bij willen ik rijd liever een weekje niet (train wel aan de hand) dan een ander te laten komen. Je kies voor een fitter daar bouw je een vertrouwens band mee op persoonlijk zou ik t niet kunnen dan een ander te vragen. Iedereen heeft een andere kijk op je paard en andere aanpak.
MarChak schreef:Er zal eerder bedoeld zijn dat een headplate na 3 maanden gecontroleerd én waarschijnlijk vervangen moet worden, en die nieuwe afspraak na een half jaar lijkt me dan om lucht bij te stellen. Dat lijkt me tenminste logischer dan zoals het hierboven beschreven staat (en ik kan me best voorstellen dat je bij zo'n eerste bezoek van de fitter zoveel info over je heen krijgt dat sommige dingen niet helemaal correct overkomen).