Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Katyatje schreef:Aaarg zadels, gek word ik ervan.![]()
Moet helaas mijn woorden terug nemen aangezien mijn zadel toch naar voor schuift...
Misschien is het nu pas na een tijd gekomen want ik heb er 3 weken lang niks van gemerkt, in ieder geval is het niet leuk.
Wat ik ook al vaker gemerkt heb is dat bij het opzadelen het zadel dichter bij de ene schouder komt dan bij de andere terwijl paard wel vierkant staat en zadel recht ligt.![]()
Als ik het niet vergeet neem ik morgen voor- en na-foto's als ik ga rijden.
Pffff...
mywayzidane schreef:Katyatje schreef:Aaarg zadels, gek word ik ervan.![]()
Moet helaas mijn woorden terug nemen aangezien mijn zadel toch naar voor schuift...
Misschien is het nu pas na een tijd gekomen want ik heb er 3 weken lang niks van gemerkt, in ieder geval is het niet leuk.
Wat ik ook al vaker gemerkt heb is dat bij het opzadelen het zadel dichter bij de ene schouder komt dan bij de andere terwijl paard wel vierkant staat en zadel recht ligt.![]()
Als ik het niet vergeet neem ik morgen voor- en na-foto's als ik ga rijden.
Pffff...
Even een vraagje. Rij je met een neopreen singel of een leren. Iemand bij ons op stal reed eerst met een neopreen en toen schoof haar zadel ook meer (was geen AB).
Silence_ schreef:Ja ik hoop het ook voor je katyatje, echt rot ik heb had er bijna intotaal een half jaar opgewacht maar ben er nu wel nog steeds super blij mee !ga je daar zelf wandelen of met je paard ?
dan is een goed passend zadel wel fijn inderdaad !
Vala schreef:Katyatje, geen enkel paard is aan beide kanten even gespierd dus kan best dat het aan de ene kant wat strakker ligt dan aan de andere kant.