Als er iemand toevallig de loire kleuren in privé wilt sturen, zou ik heel gelukkig zijn Weet ik ineens of ik mijn bankrekening moet voorbereiden of niet
Ik koop alle suedes, gewoon uit verameldrang. Ik vind de Lagoon en Aqua erg op elkaar lijken, dus geen behoefte aan die Loire, de Dusk Blue is ook niet veel anders dan we eerder hebben gezien maar ik vind het erg jammer dat Peony een Loire is, want wat een geweldige kleur! Loire schuift op al mijn paarden, dus dat is echt zonde, maar misschien dan alleen voor de foto.... Ik weet het nog niet .
Die Blossom is echt zooo prachtig! Ik vind het jammer dat de bies niet meer dezelfde kleur heeft als het dekje en dat het patroontje veranderd is, want nu past die niet meer bij de andere 5 dekjes die ik al heb.
Ik vind ze wel leuk, maar ja, ga er nog eens over nadenken.
Was net gewend aan het oude/nieuwepatroontje en vind deze toch minder.
BranwenGC
Geplaatst: 06-02-25 18:16
De dusk blue is wel een mooie kleur, maar het nieuwe design van de loires is nog steeds niet mijn ding helaas.
Vientje
Geplaatst: 06-02-25 18:23
Het wordt weer een goedkoop rondje voor mij helaas! Pastelkleuren vind ik niet mooi op mijn paard, en het randje langs de suedes vind ik een goedkope Harry's Horse uitstraling geven. Zo jammer weer, 3e collectie op rij waar ik niet blij van word (portemonniks is wel heel blij )
Dusk blue is voor mij gewoon navy Peony vind ik erg richting orchid gaan en aqua doet een beetje sage achtig aan. De loires dan.
Voor mij weer goedkoop
Dees
Geplaatst: 06-02-25 19:12
Dat heeft LeMieux vaker, dan verkopen ze het als nieuwe kleur, maar leg je het dan bijvoorbeeld op een reeds eerder uitgebrachte kleur... dan is het vaak wel hetzelfde. Mulberry-Rioja die zijn echt nagenoeg gelijk. Marine - Peacock zijn ook nagenoeg gelijk. (ik heb het over de Loires)
Deze peony lijkt idd ook sterk op de orchid, maar dan met een ander kleurtje bies. Waarbij het nog altijd eeuwig zonde is dat ze de bies niet meer in dezelfde kleur voeren.
Ook deze lichting ga ik weer overslaan. Ik heb genoeg rood/roze voor mijn haflinger en die donkerblauwe kleuren vind ik gewoon niet zo leuk. Al vind ik die goudkleurige bies dan wel positief uitpakken op dat donkere dekje.
Hopelijk komt LeMieux dit najaar met een toffe bruine Loire... maar ik vrees dat ik daarvoor toch echt naar Eskadron moet uitwijken.
Haf_Woezel
Geplaatst: 06-02-25 19:51
Indien iemand interesse heeft heb ik brushingboots van Rioja te koop maat L
Suuuper mooie kleuren!!! Ik ben voor het eerst in jaren echt mega enthousiast over nagenoeg alle kleuren
Alleen ik hou niet zo van de loires dus het worden denk alleen de suèdes
Hermelijnhof
Geplaatst: 06-02-25 20:07
Anne200 schreef:
Suuuper mooie kleuren!!! Ik ben voor het eerst in jaren echt mega enthousiast over nagenoeg alle kleuren
Alleen ik hou niet zo van de loires dus het worden denk alleen de suèdes
Same here! Ik wil ze allemaal!
lies
Geplaatst: 06-02-25 21:31
Oh, de roze loire, prachtig Maar ook bij mij schuiven de loires onder mijn zadel vandaan, dus jammerrr.. Misschien wil ik de gele suede, die is ook wel erg mooi. De roze suede vind ik ook leuk, maar denk iets te licht voor mijn (bijna witte) schimmel. Bij nader inzien, misschien is de gele ook wel te licht. Ben ik weer goedkoop uit