Ik ben voor de purple white gegaan en heb toch de faded fuchsia ook erbij gedaan

De Marine van PS of Sweden is ook nog onderweg en dan heb ik er alweer 23 in totaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anoukwendy schreef:Mylene op die van jouw staat alles leukecht een knap beest!
Sterrenpony die goldenbrass is ook mooi
Lotte_wessel, die blauwe staat hem wel leuk!!
Texas02 schreef:Dit is mijn BR dekje, ik heb hem 1x op gehad op wedstrijd voordat ik de PS had. Dat leek toen niet verkeerd..
[ [url=m/R8mhsh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel echt met de PS, als ik hem erop leg en het zadel erop, ligt hij aan de ene kant goed en aan de andere kant raar. Dan leg ik hem daar goed en dan ligt hij aan de andere kant weer raar.. Na een poos ruzie maken met dat ding ligt hij dan eindelijk goed en dan is hij ook wel mooi.. Maar ik erger me zo aan dat gedoe..
[ [url=m/IKnF4P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ania schreef:kimwilliam schreef:weten jullie hoe lang het duurt voordat het pakket van ES bij je thuis is?
(sorry totaal geen geduld voor de nieuwe dekjes)
Meestal max 5 dagen na je bestelling. Moet vanuit Zweden komen he!
kimwilliam schreef:oke dankjewel voor je bericht! (heb de 22ste besteld, dus hopelijk zijn ze er voor het weekend![]()
)
Ania schreef:kimwilliam schreef:oke dankjewel voor je bericht! (heb de 22ste besteld, dus hopelijk zijn ze er voor het weekend![]()
)
Kijk even in je spam voor UPS berichten, mijn ervaring is dat ES je echt heel mooi op de hoogte houdt. En UPS is hun verzendbedrijf, die mailen ook elke aanpassing door.
Oh jongensIk heb mijn ES jasje gewassen, haal hem uit de was, zie ik dat de hangers van de ritsen helemaal vaal en blauwig zijn. Ik balen joh.. Daar gaat mijn dure jas.
Ik dacht nog wat een flutkwaliteit voor 120 euro!!
![]()
Blijk ik die beschermingsplasticjes er niet vanaf gehaald te hebben
![]()
Ania schreef:kimwilliam schreef:oke dankjewel voor je bericht! (heb de 22ste besteld, dus hopelijk zijn ze er voor het weekend![]()
)
Kijk even in je spam voor UPS berichten, mijn ervaring is dat ES je echt heel mooi op de hoogte houdt. En UPS is hun verzendbedrijf, die mailen ook elke aanpassing door.
Oh jongensIk heb mijn ES jasje gewassen, haal hem uit de was, zie ik dat de hangers van de ritsen helemaal vaal en blauwig zijn. Ik balen joh.. Daar gaat mijn dure jas.
Ik dacht nog wat een flutkwaliteit voor 120 euro!!
![]()
Blijk ik die beschermingsplasticjes er niet vanaf gehaald te hebben
![]()
Texas02 schreef:Dit is mijn BR dekje, ik heb hem 1x op gehad op wedstrijd voordat ik de PS had. Dat leek toen niet verkeerd..
[ [url=m/R8mhsh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel echt met de PS, als ik hem erop leg en het zadel erop, ligt hij aan de ene kant goed en aan de andere kant raar. Dan leg ik hem daar goed en dan ligt hij aan de andere kant weer raar.. Na een poos ruzie maken met dat ding ligt hij dan eindelijk goed en dan is hij ook wel mooi.. Maar ik erger me zo aan dat gedoe..
[ [url=m/IKnF4P.jpg]Afbeelding[/url] ]
kimwilliam schreef:hoe erg mishandelen jullie je dekjes?
ik heb vanavond weer les met knollie alleen waar ik les staat de buitenbak nu blank. nu les ik dan vaak met een ander dekje maar wil nu toch graag met ES rijden.
kan dit of worden ze er niet mooier op?
kimwilliam schreef:hoe erg mishandelen jullie je dekjes?
ik heb vanavond weer les met knollie alleen waar ik les staat de buitenbak nu blank. nu les ik dan vaak met een ander dekje maar wil nu toch graag met ES rijden.
kan dit of worden ze er niet mooier op?