PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 21:26

Bedankt voor de reacties!! :)
Ik ben voor de purple white gegaan en heb toch de faded fuchsia ook erbij gedaan ;)

De Marine van PS of Sweden is ook nog onderweg en dan heb ik er alweer 23 in totaal :o

anoukwendy

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-21 21:42

Mylene op die van jouw staat alles leuk <3 echt een knap beest!

Sterrenpony die goldenbrass is ook mooi :D

Lotte_wessel, die blauwe staat hem wel leuk!!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-21 21:42

Ik heb trouwens net voor werk ook mn pakje gehaald :D morgen een foto, werk nog tot 11 uur

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:38

Ik zit te twijfelen of ik mijn PS Marine dekje zal verkopen of niet.. Had hem er vandaag weer op, maar ik vind hem toch echt minder mooi liggen dan de ES dekjes.. Maar het is wel mijn wedstrijddekje, al weet ik niet of we nog weer op concours gaan.. Het lastige is, dat als ik nog wel weer op concours wil, dit dekje qua kleur perfect bij mijn jasje past. Zouden jullie de ES Emerald bij een donkerblauw jasje doen, aangezien deze wel een donkerblauwe bies heeft? Of een Petrol met donkerblauwe bies (van BR, niet van ES)? Of is dat echt een no-go?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 22:45

Ik heb vandaag de es emerald besteld.
Morgen komt ie als het goed is al binnen.
Denk toch echt dat ik het blauwe randje mooier vind dan het lichte randje van de amazonite.
Morgen maar even naast elkaar lekker en dan mag de amazonite er denk ik uit.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 23:22

Heeft iemand de Parsian Blue springschoenen en heeft diegene ook de Steel Blue?
Zoja...mag ik een foto zien of die springschoenen eventueel ook bij dat dekje passen?

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-21 23:46

anoukwendy schreef:

Haha dat maakt het soms ook zo moeilijk :D , ik wil alle kleuren dekjes kopen, staan allemaal mooi.

Ik zou zelf de marine houden, die staat overal bij. En zeker leuk als hij mooi bij je jasje past! De emerald is persoonlijk mijn favoriete dekje, maar vind ik weer niet voor de wedstrijden denk ik :o

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 00:28

Dit is mijn BR dekje, ik heb hem 1x op gehad op wedstrijd voordat ik de PS had. Dat leek toen niet verkeerd..

Afbeelding

Ik twijfel echt met de PS, als ik hem erop leg en het zadel erop, ligt hij aan de ene kant goed en aan de andere kant raar. Dan leg ik hem daar goed en dan ligt hij aan de andere kant weer raar.. Na een poos ruzie maken met dat ding ligt hij dan eindelijk goed en dan is hij ook wel mooi.. Maar ik erger me zo aan dat gedoe..

Afbeelding

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 00:59

Ik vind hem mooi en staat ook goed :j

Zadel je op door alles 1 voor 1 op te leggen? Ik probeerde laatst alles tegelijkertijd op te gooien (dekje, pad, zadel) maar dat was geen succes :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 01:03

Ik leg altijd eerst het dekje erop en daarna zadel + pad tegelijk :) Werkt bij de meeste dekjes super, bij de ES ook, en bij bovenstaande BR.. Alleen bij de PS niet, en ik heb er nog één die niet direct gewoon normaal wil liggen.. Die gebruik ik dan ook nooit.. Als de PS maar eindelijk goed ligt, vind ik hem ook mooi.. Maar voordat hij eindelijk ligt.. :+

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 08:13

Als ie niet goed ligt, dan houdt het op, toch ? Ik zou me er aan ergeren.

sorbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 08:44

Hoe valt de ellie in vergelijking met pikeur?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 09:15

Iemand enig idee of die nieuwe ruffle roze beenbeschermers ook bij de Rose (of de Rosewood van Eskadron) zullen passen? Ik heb daar de voorbeschermers van Kramer bij, maar ik wil een set van 4 en die komen niet meer terug in de collectie..

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 09:56

Mylene_vw schreef:
anoukwendy schreef:

Haha dat maakt het soms ook zo moeilijk :D , ik wil alle kleuren dekjes kopen, staan allemaal mooi.

Gewoon doen }>

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 09:57

Texas02 schreef:
Dit is mijn BR dekje, ik heb hem 1x op gehad op wedstrijd voordat ik de PS had. Dat leek toen niet verkeerd..

[ [url=m/R8mhsh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik twijfel echt met de PS, als ik hem erop leg en het zadel erop, ligt hij aan de ene kant goed en aan de andere kant raar. Dan leg ik hem daar goed en dan ligt hij aan de andere kant weer raar.. Na een poos ruzie maken met dat ding ligt hij dan eindelijk goed en dan is hij ook wel mooi.. Maar ik erger me zo aan dat gedoe..

[ [url=m/IKnF4P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat heb ik gek genoeg met de pistage van de kalender ook, alsof ie scheef is ofzo. Heb het idee dat de singelriempjes ook wat verder naar achter zitten ofzo. Maar heb het alleen met die, derest ligt wel goed

Misschien toch eens proberen om je pad ook apart te doen? Ik leg ook altijd alles apart erop, nooit tegelijk

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 10:24

Mijn aankopen de afgelopen tijd :D
Alles met minstens 20% korting dus ben blij. Nu weer even op mn handen zitten _O-

Afbeelding

Afbeelding

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 11:20

Ania schreef:
kimwilliam schreef:
weten jullie hoe lang het duurt voordat het pakket van ES bij je thuis is?

(sorry totaal geen geduld voor de nieuwe dekjes :x )

Meestal max 5 dagen na je bestelling. Moet vanuit Zweden komen he!

oke dankjewel voor je bericht! (heb de 22ste besteld, dus hopelijk zijn ze er voor het weekend :D :D )

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 11:33

kimwilliam schreef:
oke dankjewel voor je bericht! (heb de 22ste besteld, dus hopelijk zijn ze er voor het weekend :D :D )

Kijk even in je spam voor UPS berichten, mijn ervaring is dat ES je echt heel mooi op de hoogte houdt. En UPS is hun verzendbedrijf, die mailen ook elke aanpassing door.

Oh jongens :') Ik heb mijn ES jasje gewassen, haal hem uit de was, zie ik dat de hangers van de ritsen helemaal vaal en blauwig zijn. Ik balen joh.. Daar gaat mijn dure jas. ;( Ik dacht nog wat een flutkwaliteit voor 120 euro!!

:') :') Blijk ik die beschermingsplasticjes er niet vanaf gehaald te hebben :') :')

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 12:21

Ania schreef:
kimwilliam schreef:

Kijk even in je spam voor UPS berichten, mijn ervaring is dat ES je echt heel mooi op de hoogte houdt. En UPS is hun verzendbedrijf, die mailen ook elke aanpassing door.

Oh jongens :') Ik heb mijn ES jasje gewassen, haal hem uit de was, zie ik dat de hangers van de ritsen helemaal vaal en blauwig zijn. Ik balen joh.. Daar gaat mijn dure jas. ;( Ik dacht nog wat een flutkwaliteit voor 120 euro!!

:') :') Blijk ik die beschermingsplasticjes er niet vanaf gehaald te hebben :') :')

helaas is alleen nog een verzend etiket aangemaakt ;( wordt dus nog even geduld hebben

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-21 12:35

Ania schreef:
kimwilliam schreef:

_O- _O-

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:30

hoe erg mishandelen jullie je dekjes?

ik heb vanavond weer les met knollie alleen waar ik les staat de buitenbak nu blank. nu les ik dan vaak met een ander dekje maar wil nu toch graag met ES rijden.
kan dit of worden ze er niet mooier op?

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:40

Texas02 schreef:

[ [url=m/R8mhsh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IKnF4P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij lijkt net een beetje aan de kleine kant. Is je paard gewoon heel groot?

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 14:42

kimwilliam schreef:

ik heb vanavond weer les met knollie alleen waar ik les staat de buitenbak nu blank. nu les ik dan vaak met een ander dekje maar wil nu toch graag met ES rijden.

Ik spring vaak buiten omdat daar al hindernissen staan #lui. En daar is de bak vaak op sommige plekken nat waar ik gewoon door heen banjer. Maar meestal zijn de benen, laarzen en singel grootste slachttoffer van de blub en dekje heeft soms paar spetters die doe ik er afborstelen met zachte borstel of met een babydoekje. Is die erg vies dan doe ik hem gelijk meenemen om te wassen.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:07

Komen weer mooie setjes en collecties voorbij hier. Ik heb afgelopen zaterdag de silver cloud besteld bij hypostore, in de hoop er vandaag mee te hebben kunnen rijden in mijn les vanmorgen. Helaas ging die vlag niet op mijn orderstatus staat nogsteeds op "bezig met verwerken".. uit frustratie maar in een antiset gereden.. met afstekende springschoenen

Afbeelding

}:0

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 15:08

kimwilliam schreef:

Het. Is. Een. Dekje. Voor paarden.
Dan wordt ie vies en moet ie in de wasmachine. Wat is het probleem :D