[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 16:53

expertise nodig :+

Ik zoek bijbehorende beenbescherming (geen bandages) voor onderstaande dekjes:

- ES Brick orange = in een shetlandermaat!
- Equito chilli pepper = in full
- Lemieux Sienna = Large / full
- Lemieux Ice Blue = Large / Full

Liefst gewone Peesbeschermers, of brushing boots, maar niets te "bombastisch".

Baselayers/Tshirts mogen ook, maar dan met een maatje meer -O- :o
Ik hou ook niet zo van dat stretchy gedoe.

Fijne katoene Tshirts bv is een voorkeur :)

Wie is match koningin hier :Y)

Flubberboot

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 17:06

Ik volg even! Ben ook opzoek voor de sienna! Vooral baselayers dan. Vest was in dit topic al gepost van de decathlon

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 17:05

Ik heb voor mijn volgende fotoshoot nog een leuk voorjaars kleurtje nodig, liever geen blauw want daar heb ik al heel veel van. Iemand nog een idee voor een leuk setje met een shirt met lange mouwen? Vind lemieux papaya, watermelon en eskadron reflexx pink wel heel leuk, iemand die daar shirtjes bij weet? Dekjes staan op zich genoeg op marktplaats. Anky ligt helaas niet fijn onder mijn zadel, maar de Anky kleding die bij een ander merk past mag natuurlijk wel

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-23 21:20

Haf_Woezel schreef:
expertise nodig :+

Ik zoek bijbehorende beenbescherming (geen bandages) voor onderstaande dekjes:

- ES Brick orange = in een shetlandermaat!
- Equito chilli pepper = in full
- Lemieux Sienna = Large / full
- Lemieux Ice Blue = Large / Full

Liefst gewone Peesbeschermers, of brushing boots, maar niets te "bombastisch".

Baselayers/Tshirts mogen ook, maar dan met een maatje meer -O- :o
Ik hou ook niet zo van dat stretchy gedoe.

Fijne katoene Tshirts bv is een voorkeur :)

Wie is match koningin hier :Y)

Voor de Lemieux ice blue vind ik deze het best passen
https://www.horze.nl/excluded-campaigns ... 40130.html
En dan de kleur 'storm blue',

En voor Lemieux Sienna deze 'basics' van BR
https://hypostore.nl/br-event-peesbeschermers.html
En dan de kleur 'Sunset Orange'

Bij de ES brick orange deze (zijn dus te krijgen in maat shet)
https://www.horze.nl/horze-adepto-peesb ... 19203.html

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 13:54

Aangezien ik zelf echt een ramp ben met kleuren matchen keer ik me tot de experten van bokt (dat zijn jullie voor de duidelijkheid ;p)
Ik wil graag een setje die bij mijn lemieux sage dekje past, ik ben er nog niet helemaal uit of het de suede of mesh versie wordt. Ik heb een baselayer met lange besteld van die collectie maar vroeg me af welke kleur broek ik daarop kan combineren? Verder zoek ik dan voor de zomer naar een shirt met korte mouwen en een broek wat erbij past. Ze heoven niet perse de sage kleur te zijn, als het er gewoon maar mooi bij pas en niet gaat vloeken ben ik al gelukkig. Ik vind de stretchy baselayerstof wel fijn en ben op zoek naar een maat 32/xxs ofwel een kindermaat.
Hopelijk kunnen jullie mij inspiratie geven!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 14:10

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 14:21

Celebi schreef:
https://www.ej.nl/rijlegging-kingsland- ... 61218.html

Ik heb deze broek bij mijn sage carbon mesh. Mooie combinatie! Jammer dat ik 'm een maat te klein gekocht heb.. :+

Verder past zwart en grijs qua broek er ook mooi bij.

Valt hij niet juist qua maat dan? misschien is deze wel leuk voor de zomer en dan een donkerblauw shirt ofzo? Op de productfoto's wordt het telkens met blauw gecombineerd zie ik net dat heb ik hier vast nog wel liggen!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 15:00

Nah ik zit soms net tussen 36 en 38 in. Gepast in de winkel, 36 leek prima. Eenmaal thuis ging ik ermee in de auto zitten en toen knelde die toch af. Zittend had ik opeens toch 38 nodig, maar dat had ik in de winkel niet getest. Eigenlijk wel stom want paardrijdend doe je ook uit een zittende positie. :')

Droeg de broek verder vooral met mijn zwarte shirtjes van Kramer. Heb een paar hele leuke met kant en die draag ik verder weinig doordat ik vooral shirts match bij mijn dekjes, maar bij deze broek werkt dat dus nog steeds. :j

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-23 15:26

Celebi schreef:
Nah ik zit soms net tussen 36 en 38 in. Gepast in de winkel, 36 leek prima. Eenmaal thuis ging ik ermee in de auto zitten en toen knelde die toch af. Zittend had ik opeens toch 38 nodig, maar dat had ik in de winkel niet getest. Eigenlijk wel stom want paardrijdend doe je ook uit een zittende positie. :')

Droeg de broek verder vooral met mijn zwarte shirtjes van Kramer. Heb een paar hele leuke met kant en die draag ik verder weinig doordat ik vooral shirts match bij mijn dekjes, maar bij deze broek werkt dat dus nog steeds. :j

Oeh dat heb ik ook al gehad! Ik vooral last tijdens het eten dan, daarom dat ik nu meestel ga voor highwaist broeken waarvan ik knopjes kan openzetten! Volgens de matentabel zou een xs mij moeten passen, ik had gehoopt dat ze ook nog een shirt gingen hebben maar dat helaas niet, al lijkt de blue stormy collectie er wel mooi op te passen!

RoyaSira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-23 21:39

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:17

Ik ben weer opzoek naar iets hoor, blijkbaar weer een speld in een hooiberg, geweldig toch als je exact weet wat je wil :') Ik ben op zoek naar een zwarte vest met liefst rose accenten en rits, dit omdat ik hem wil combineren met mijn zwarte broek die ook rose gouden accenten heeft, het is voor met mijn sienna te combineren dus ik vond dit wel leuk, of hebben jullie misschien nog andere voorstellen?

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:24

Waidida schreef:
Ik ben weer opzoek naar iets hoor, blijkbaar weer een speld in een hooiberg, geweldig toch als je exact weet wat je wil :') Ik ben op zoek naar een zwarte vest met liefst rose accenten en rits, dit omdat ik hem wil combineren met mijn zwarte broek die ook rose gouden accenten heeft, het is voor met mijn sienna te combineren dus ik vond dit wel leuk, of hebben jullie misschien nog andere voorstellen?

Misschien is dit wat?
https://www.ej.nl/vest-equestrian-stock ... OqEALw_wcB

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:31

die vond ik idd heel mooi, alleen is de prijs wat aan de hoe kant, maar goed dat is te overkomen met de keuzekorting maar ik zie net dat ze mijn maat niet meer hebben

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:37

Waidida schreef:
die vond ik idd heel mooi, alleen is de prijs wat aan de hoe kant, maar goed dat is te overkomen met de keuzekorting maar ik zie net dat ze mijn maat niet meer hebben

https://www.letty.nl/nl/harrys-horse-vest-rosegold.html
Deze? Eventueel heb ik die ook nog wel voor je in maat S of M, is wel gebruikt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:42

Volgensmij heb jij toch xxsnodig? Dan kan je misschien beter bij kindermaten kijken:j

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:42

is niet helemaal mijn ding en ook niet mijn maat helaas :o
Denken jullie dat het fel oranje van de sienna gecombineerd kan worden met een navy vest en zwarte broek? Zwart op zwart is dan ook weer zo donker, daarmee dat die grijze van ES wel nice had geweest...

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:43

Spenk schreef:
Volgensmij heb jij toch xxsnodig? Dan kan je misschien beter bij kindermaten kijken:j

klopt ja, maar ook daar niet meteen iets naar mijn zin helaas

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:44

Waidida schreef:

Montar Rebel?

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 10:51

Bielsje schreef:
Waidida schreef:

Montar Rebel?

hier vond ik een heel mooi vest! nu hopen dat ik hem ergens nog kan vinden want op de eigen site van montar is hij uitverkocht en ej heeft hem niet

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 11:02

Ik heb hem uiteindelijk nog gevonden via bol.com, en toen ik doorklikte naar de website was de prijs echt meer dan 5 euro minder :x safe to say dat ik nu blij ben er eentje gevonden te hebben, jullie zijn heel erg bedankt speurders!

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 14:15

Pfff op de wbsite zeggen ze dat ik gratis verzending zou krijgen en dan als puntje bij paaltje komt willen ze me bijna 10 euro aanrekenen, dan gaan we maar langs bol.com, lijkt mij toch dat dit niet mag?

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 11:58

Even een gemixte set om te showen:

Afbeelding

Afbeelding

Trui van Equestrian Stockholm steel blue
Broek is van PS of sweden moon rock
Riem van Nikkie Nbrands
Dekje van Kentucky
Laarzen van Busse

JanneJ2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 12:03

BrechtCarlos schreef:
Even een gemixte set om te showen:

[ [url=m/YgJ38p.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/eqVi88.jpg]Afbeelding[/url] ]

Trui van Equestrian Stockholm steel blue
Broek is van PS of sweden moon rock
Riem van Nikkie Nbrands
Dekje van Kentucky
Laarzen van Busse

Staat jullie ontzettend mooi! *\o/*

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 15:10

Ik heb net mijn lemieux sage dekje binnengekregen van bij dekroo! Nu nog wachten op het shirt van mrs ross dat ik besteld had en kijken of dat er een beetje mooi bij is.
Ik zag ook bij maximilian equestrian baselayers die er volgens mij ook mooi mee kunnen matchen, army green heette de kleur voor de liefhebbers!

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-23 16:25

Nieuw setje voor op de schimmel <3

Petrol ruffle en beschermers van Kramer, dark turquoise, was ff een gokje maar matchen super mooi

Afbeelding
Afbeelding