Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Ik vind zelf de gewone recuptex dekens niet fijn als onderdeken, door het materiaal gaan ze snel trekken bij mijn paard, fleece en gaasstof.
Ik heb pas de liner aangeschaft en die is glad en heeft een hele mooie pasvorm, die ligt echt heel mooi onder mijn Bucas deken.
MyWishMax schreef:Dan heb ik mazzel, nooit schuurplek gehad
Maar idd, veel handiger om er een deken onder te hebben die je af en toe kan wassen haha. Hoewel mijn recuptex af enntoe een 2e paard bevat qua haar en ik daar eeuwen mee bezig ben om eruit te halen
X2305 schreef:Ze waren €140 en met de afprijzing €100
Nu €106 ivm van 30% naar 25% en niet op voorraad zie ik.
Joltsje schreef:Jullie houden de reputex dus 24/7 op?
Ik heb de dunne / zomer uitvoering. Bij extreem koud weer doe ik hem onder mijn 150 gram. Maar hij zou al eerder onder de regendeken kunnen natuurlijk.
Ik dacht van de week welbewust verschil te merken met rijden omdat ik het deken vooraf op had (in de trailer).
Advies is 2 uur vooraf, maar dan ben ik nog lang niet op stal. Hoe snel werkt een deken?
En na het rijden doe ik altijd een zweetdeken op ipv de reputex. Of kan het gewoon op een bezweet paard? Het lijkt me niet fijn. Aan de andere kant als de spieren daarmee nog even door loswerken en dus ontspannen is wel fijn