Wanneer komt meestal de eskadron zomercollectie bij divoza? Ik heb nog een bon van €10 die tot 4 maart geldig is en wil eigenlijk die roze cotten bestellen
Ik vind de collectie echt helemaal niks aan... de NG gaat nog wel. Vind het niet bepaald zomerse kleuren. Had wel gehoopt op wat meer felle of pastel kleuren. Naja scheelt weer in de portemonnee
ik heb net de nieuwe anky in pistache gaan halen. Moest er nog iemand de rode kopen mag hij wel een foto plaatsen. de kleuren in de winkel waren helemaal anders door het vreemde licht. de rode lijkt oranje en de groene leek een vreemd soort groen. daarom de rode niet meegenomen
Ik vind trouwens Eskadron deze keer juist wel erg mooi, ben gelukkig al een paar jaar genezen van setjes-hysterie maar vind dat powderrose/chocochip erg fijn om naar te kijken. De dekens (dralon en zweetdeken) vind ik echt prachtig.
Nou bij deze had het van mij gemogen. Toen meteen proberen te bestellen , maar nergens meer aan te komen. En ik weiger meer dan de nieuwprijs te betalen.
Bwa, ik heb ondertussen een leuke petrol kunnen kopen van br, dus het maakt me niet zoveel als de keuren en de dekjes mooi zijn, koop ik ze, ongeacht het merk :p Ik hoop dat iemand hier een anky poppy gaat kopen, want ik wil echt wel eens weten hoe die er uit ziet, niet in de winkel
loulou
Geplaatst: 27-02-17 10:17
Ik heb ook een petrol van Br. Maar vind de eskadron toch net ff mooier