Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:Oh vergeten erbij te schrijven. Er ligt al een speciaal prolite pad onder met dikke inlages om de achterkant op te hogenMaar eigenlijk moet je wel kijken naar de foto waar ik er op zit. Want dit zadel is dus met een flexibel iets waardoor het om je paard moet zakken zeg maar.
Ik zal hem nog wel probberen om verder naar achteren te leggen. Moet er wel bij zeggen dat het een beetje gezichtsbedrog is dat hij te ver naar voren ligt. Omdat hij zo schuin ligt, komt het zweetblad naar voren. Als je goed kijkt bij de schoft zie je dat het zadel daar meer naar achteren ligt. Het lag namelijk wel echt achter de schouderbladen. Maar ik heb nog ruimte zag ik op de foto's. Dus ik probeer hem toch nog ff meer naar achteren te leggen. Of het voldoende is...
De lexington had ik geprobeerd en dat lag rechtAlleen zit die een stuk breder dan deze... Ik krijg dan last van mijn bekken en kramp in de benen (moet veel aansporen bij dit paardje). Deze HM zit zelfs smaller dan mijn boomzadel.
Lexington:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Roosyes schreef:Na dat verhaal wil ik ook wel eens een ghost testen! Ik heb nu een dressuur zadel te leen, maar ik denk dat dat straks met rijden tegen valt na boomloos.
Ik las iets over een model tot maat 40? Mijn fjord is extreem kort en mijn Barefoot maat 1 is al te lang (niet erg maar je ziet wel dat de pad schuurt achterop haar rug).
Nachtlampje schreef:Jennyxx schreef:Oh vergeten erbij te schrijven. Er ligt al een speciaal prolite pad onder met dikke inlages om de achterkant op te hogenMaar eigenlijk moet je wel kijken naar de foto waar ik er op zit. Want dit zadel is dus met een flexibel iets waardoor het om je paard moet zakken zeg maar.
Ik zal hem nog wel probberen om verder naar achteren te leggen. Moet er wel bij zeggen dat het een beetje gezichtsbedrog is dat hij te ver naar voren ligt. Omdat hij zo schuin ligt, komt het zweetblad naar voren. Als je goed kijkt bij de schoft zie je dat het zadel daar meer naar achteren ligt. Het lag namelijk wel echt achter de schouderbladen. Maar ik heb nog ruimte zag ik op de foto's. Dus ik probeer hem toch nog ff meer naar achteren te leggen. Of het voldoende is...
De lexington had ik geprobeerd en dat lag rechtAlleen zit die een stuk breder dan deze... Ik krijg dan last van mijn bekken en kramp in de benen (moet veel aansporen bij dit paardje). Deze HM zit zelfs smaller dan mijn boomzadel.
Lexington:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Had je eigenlijk ook gekeken naar de hidalgo? Die heb ik er dus sinds kort opliggen en die is erg fijn en ook goed passend voor ijsjes :3