Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cntesfaye schreef:Ik heb een wat ouder van nature donkerbruin zadel dat ik graag wil verven. De zweetbladen zijn versleten en de kleur is niet meer egaal. Nu vraag ik me af hoe ik dit moet aanpakken. Ook zou ik dan mijn zwarte hoofdstel graag in dezelfde kleur willen verven. Zou dit mogelijk zijn?
cntesfaye schreef:Ik heb een wat ouder van nature donkerbruin zadel dat ik graag wil verven. De zweetbladen zijn versleten en de kleur is niet meer egaal. Nu vraag ik me af hoe ik dit moet aanpakken. Ook zou ik dan mijn zwarte hoofdstel graag in dezelfde kleur willen verven. Zou dit mogelijk zijn?
mzara schreef:desireeee_x schreef:Eerlijk gezegd zou ik peesjes niet verfen..
Als je pony ze dan draagt en die strijkt met de benen langs elkaar gaat de verf eraf lijkt me
ja dat dacht ik ook. daarom vroeg ik me af of iemand er ervaring mee heeft?
ik heb ook even gekeken naar verf voor kunststof. zou dat werken?
__denise schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen - denken jullie dat zoiets ook zal werken op een normale scooter helm?
Hij is verder nog goed (qua schaal) maar kan wel opknapbeurt gebruiken... Vind een nieuwe helm veel geld nog
mzara schreef:Hallo!
ik wil graag een peesbeschermerset verven die ik niet meer gebruik. Het is geen leer maar ik geloof dat ik het hier wel eens voorbij heb zien komen.
Mijn vraag is: Wat voor een verf heb ik nodig? Het liefst dat ik ze nog in de wasmachine kan wassen.
en voor degene die het geprobeerd hebben; Hoe goed blijf het zitten?
De set is nu (uitgevaagd) nep burbury print. ik ben er nog niet uit of ik het wit, zwart of rood wil verven.
chalinka schreef:hoi,
een vraagje
kun je stoffen chaps verven?
het is voor met carnaval maar ik vind het zo'n zonde om mijn mooie laarzen in het wit te schilderen dak er daarna niets meer mee ben