Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ChocooPrins schreef:Ik heb hem besteld bij Ruitershop pas de deux. Ben wel van Belgie, maar kon de site al daarmee.
DatBenIkNou schreef:ChocooPrins schreef:Ik heb hem besteld bij Ruitershop pas de deux. Ben wel van Belgie, maar kon de site al daarmee.
Bestellen kan wel al, maar er is nog niet uitgeleverd, ze doen daar ook geen voorspellingen over. Ik heb er één besteld daar.
Ook in eerste instantie de smalle uitvoering want ik kwam ook op 16cm uit. Maar de maat moet gemeten worden aan de achterkant van de voorbenen, je meet van het linker elleboogpuntje naar het rechter elleboogpuntje.
_Anneruth schreef:Mijn singel heb ik nu bijna een jaar en nog geen barstje te vinden hoor. Ik ben helemaal geen poetser en hij wordt heus vuil en bezweet. Als ik hem dan schoonmaak doe ik dat goed met zadelzeep en smeer ik hem royaal in met rapide leergel. Hij blijft echt perfect.
@Germie: ik merk dat jij wel vaker hier post en vooral om aan te geven hoe slecht Fairfax wel niet is. Als ik me goed herinner heb je zelf ook geen Fairfax singel, toch? Natuurlijk moeten hier zowel goede als minder goede ervaringen geplaatst kunnen worden maar eerlijk gezegd krijg ik bij jouw berichten eerder de indruk dat je vooral iedereen wil overtuigen van de slechtheid van het product. Wat mij betreft erg zinloos en wekt bij mij vooral irritatie op.
Morris schreef:_Anneruth, kan wel wezen dat Germie negatief is. Dat ben ik ook, en ik ben geïrriteerd dat ik dik vet geld betaal voor een singel met een waardeloze leer kwaliteit.
Tuurlijk zal het merendeel van de singels goed zijn, en ik geloof echt wel in het concept.
Tcm62 schreef:maar dat komt door de verkeerde behandeling...is een stukje over geplaatst door fairfax