Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Onder het zadel ging hij zich wat scheef maken en lastig achterwaarts, aanleuningsproblemen bij het doorverzamelen, maar hij moest een aantal keren ONTZETTEND nodig plassen, dus had het wel wat weg van een blaasprobleem. Maar soms als ik het idee had tijdens het rijden dat hij echt nodig moest, hoefde hij weer niet te plassen op stal, dus erg raar...
. Vrijdag komt er dus een andere fitter, en kan echt niet wachten (en als het zadel tóch goed ligt, vreet ik m'n schoen op
). Esther28 schreef:Nou das wel krap, ik heb op mijn Grunningertrientje een 4 liggen, en zadelfitter twijfelde nog om zelfs een 5 te doen....
.... Baal ook zo van mezelf dat ik niet eerder standvastiger geweest ben qua gevoel, maar laten we eerst vrijdag even afwachten. Moet nu niet in al m'n emotie op de feiten vooruit gaan lopen
Maris schreef:je kan overigens zelf wel een beetje voelen hoor of de headplate idd te smal is. Gewoon van boven naar beneden aan de voorzijde langs het zadel gaan als het op je paard ligt ( zonder singel ) Het mag dan nergens knellen.