Nog even een spam foto van de golden brass op me haflinger. En nee ze is niet te dik ze is drachtig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunniva schreef:Ik heb een dekje te koop op marktplaats en wil eventueel ruilen voor ES.
Nu bied iemand een een redelijk goedkoop ES dekje aan voor nog geen 60 incl verzn. Maar diegene verzend liever niet via gelijk oversteken maar verzekerd... en foto maken wordt uitgesteld... kan pas bij verzenden... Alarmbellen??
Sunniva schreef:Ik heb een dekje te koop op marktplaats en wil eventueel ruilen voor ES.
Nu bied iemand een een redelijk goedkoop ES dekje aan voor nog geen 60 incl verzn. Maar diegene verzend liever niet via gelijk oversteken maar verzekerd... en foto maken wordt uitgesteld... kan pas bij verzenden... Alarmbellen??
aniek1985 schreef:Sunniva schreef:Ik heb een dekje te koop op marktplaats en wil eventueel ruilen voor ES.
Ooh dat is inderdaad een lastige. Zoveel oplichters tegenwoordig op Marktplaats. Echt lastig.
Moet er wel bij zeggen dat ik zelf ook niks verkoop via de gelijk oversteken optie, want ook daar word veel misbruik van gemaakt.
Maar een foto zou diegene toch wel moeten kunnen maken.
Getup schreef:Iris, is dat ook niet veel te warm in gebruik voor jouw paarden ? Vroeg ik me al even af?
Zie over t algemeen veel zulke beschermers. Vind ze super mooi, maar als ze zichzelf aantikken heb je er toch niets aan? Vraag over het algemeen, hoor.
Bedoel: met peesbeschermers beschermd je nog de achterkant voorbeen
Iriscope schreef:[img=465x465]https://cdn-16eb1.kxcdn.com/images/thumbnails/465/465/detailed/13/CE3484CA-28F5-4A84-BAF8-C24F8EF3D9E3.jpeg[img]
Ik heb deze kappen en bijpassende springschoenen besteld bij de Pink RuffleIk had hem een week ofzo terug al in pre-order staan.
Ze zijn in de aanbieding bij Horse Boutique, voor 25 euro.