Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maralyn schreef:[ [url=m/3JrbuP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zaOMLA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hbni7c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7K4TPo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na het rijden.
[ [url=m/MfxCqs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wie zou met mij mee kunnen denken omtrent pasvorm.
Heel erg bedankt.
maralyn schreef:Zo ene heb ik gehad, iets smaller, dat wel.
Maar één met bont is misschien wel een hele goede optie.
Sowieso met bont eigenlijk.
Het is wel n prinsesje natuurlijk.
Hier kan ik heel veel mee.
Misschien gaat ze dan nog beter lopen.
Daphara schreef:maralyn schreef:Zo ene heb ik gehad, iets smaller, dat wel.
Maar één met bont is misschien wel een hele goede optie.
Sowieso met bont eigenlijk.
Het is wel n prinsesje natuurlijk.
Hier kan ik heel veel mee.
Misschien gaat ze dan nog beter lopen.
Kun je niet een rechte singel lenen? Vaak kun je dan al snel zien of dat past of niet en lenen is goedkoper dan kopen om uit te proberen.
Avalanche schreef:Idd vooral even kijken voor recht model. Kan je daarna een mooie dure kopen, maar dan weet je model en lengte. Ik zou dan of voor de rechte Barefoot gaan of voor de edix Crescent
Tiahastrona schreef:Lees al lange tijd mee, eigenlijk altijd blij met singel, maar paard is laatste tijd wat narrig met aansingelen. Ik heb nu singel die lijkt op prolite, gemaakt door zadelmakerij van rijs. Zelfde vorm maar zachter leer. Hebben jullie tips voor mij?
[ [url=m/PqlstD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tiahastrona schreef:Klopt, na deze foto is zadel is zadelmaker al weer geweest. Zadel is in 2 jaar 4x wijder gezet. Ligt hier misschien iets achterover en lijkt misschien ook zo omdat dekje niet helemaal recht ligt. Singel sluit onder netjes aan. In beweging zie ik dit natuurlijk niet. Wat voor filmpje zou je willen zien?
Ik kan morgen even een foto van de singel maken
JenniferU schreef:[ [url=m/PXwgyL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is hem geworden, toch de 75cm. 5cm langer komt ie op me dekje te liggen. Paard liep erg ruim en zadel lag weer keurig stil
Moest op foto nog 1 kant nasingelen
MyWishMax schreef:Ik zou idd beginnen met uitsluiten of het geen onregelmatigheid is door iets anders. Een half uur tot drie kwartier doorrijden met een onregelmatig paard heeft absoluut niet mijn voorkeur. Ook niet als het wel aan de singel zou liggen, want het is dan wel heel duidelijk dat het niet fijn is. Dat is geen rondje onwennig oid maar echt wel de tijd van de gemiddelde volledige training.
Eerst onbelast kijken op rechte stuk en eventueel volte hoe het paard loopt. OS daar niks te zien, oude singel gebruiken en kijken. En dan weer de nieuwe, maar niet door blijven rijden als paard niet goed loopt of op een andere manier aangeeft zich niet prettig te voelen