Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tamaar88 schreef:Ik ben altijd een stille meelezer![]()
Nu heb ik een vraagje... Graag wil ik een bbp kopen maar ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Welke vinden jullie fijn en juist waarom die?
zoef123 schreef:[ [url=m/IjMQHJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rxbXOL.jpg]Afbeelding[/url] ]
FRA zadel gekocht. Ben erg erg blij mee en pony zo te merken ook. Aangezien de meeste bokkers in dit topic er verstand van hebben ligt het goed?
Daphneeeej schreef:Tamaar88 schreef:Ik ben altijd een stille meelezer![]()
Nu heb ik een vraagje... Graag wil ik een bbp kopen maar ik zie door de bomen het bos niet meer![]()
Voorkeur van barebackpad is heel persoonlijk ik heb veel verschilene gehad. Waar veel om mij heen lamsvacht pads fijn vinden vind ik ze veel te glad. Mijn voor keur is bijv een sinpele suede pad. Ik heb nu zelf een Brockamp Support pad. Ga heel binnenkort een Feltzsattle uitproberen.
Tamaar88 schreef:Ik ben altijd een stille meelezer![]()
Sonja89 schreef:Tamaar88 schreef:Ik ben altijd een stille meelezer![]()
In mijn zoektocht heb ik inmiddels de Barefoot Ride on pad en de bbp's van Christ gevoeld. Het fellsattel van Barefoot heb ik gezien. Mijn keuze is nu gevallen op de Brockamp Spezial in ponymaat (40 cm). Hier wil ik een pad met inlages onder gaan gebruiken voor de drukverdeling. Naast de leuke kleurtjes en redelijke prijs (200 euro) is deze pad van degelijke kwaliteit en ik zat er enorm stevig in door de nubuckachtige stof. Daarbij is deze bbp enorm licht en geen half zadel, zoals veel andere bbp's tegenwoordig. Nu nog een kleurtje kiezen...Binnenkort zal ik een foto plaatsen!
darkadia schreef:Mooi @daphneeeej! Die zou ik in de toekomst ook nog wel willen testen. ZE sturen dus ook naar NL? goed om te weten!
pmarena schreef:Ik mis een stukje aan de achterkant, lijk nu of je er zo vanaf schuift maar zo ervaar je het niet zo te horen
Vilt is trouwens gewoon met een V hè in het Nederlands.