Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koetjeboe schreef:[ [url=m/pBzW2D.jpg]Afbeelding[/url] ]
mijn wow zadel past. vanavond bij de fitter geweest.
de kussens hebben tab dit was nu niet direct ideaal maar ze kon mij nu al zeggen met de slechte bespiering dat als dat over 2 maanden beter is die tab wel nodig is.
Ik ben super blij met mijn aankoop
koetjeboe schreef:gisteren helemaal vergeten te vragen. kunnen ze bij een wow ook ringetjes achter het zadel maken. voor zadeltassen bijv
xLes schreef:Vraagje: zijn er omgeving Zeeland goede maar betaalbare fitters? Zadel moet weer lucht hebben en een nieuwe boom. Dichtstbijzijnde die ik vind is in Roosendaal maar 110€ en bijkomende materiaalkosten vind ik toch wel een klap geld...
Mrijn schreef:Horsefocus (ook in Roosendaal) vraagt 80 euro excl reiskosten voor een consult. Ik heb zeer goede ervaringen met haar!
bulck schreef:Klopt in Belgie worden de headplates gewoon gewisseld, tenzij de klant er echt opstaat om ze aan te schaffen.
110EUR is echt belachelijk hoog! Ik rekende destijds 60 euro (plus km vergoeding) Was dus wisselen van headplate en aanpassen lucht inbegrepen. Enkel materiaal, wat zelden voorkwam, zoals een kapotte luchtzak of singelstoten, werd wel aangerekend. Maar dat valt niet onder fitten, maar eerder reparatie.
Maris schreef:bulck schreef:Klopt in Belgie worden de headplates gewoon gewisseld, tenzij de klant er echt opstaat om ze aan te schaffen.
110EUR is echt belachelijk hoog! Ik rekende destijds 60 euro (plus km vergoeding) Was dus wisselen van headplate en aanpassen lucht inbegrepen. Enkel materiaal, wat zelden voorkwam, zoals een kapotte luchtzak of singelstoten, werd wel aangerekend. Maar dat valt niet onder fitten, maar eerder reparatie.
Bulck, als je een beetje ongunstig woont ( lees : ver van fitters vandaan ) betaal je zo 60 euro of meer aan reiskosten. Dus dan wordt een consult al snel die 110 euro helaas.
Maris schreef:Je hebt gelijk, alleen die fitters rekenen ( dacht ik ) niet maar 0,20 eurocent per km .....
En 100 km rijden is dus al 200 km heen en weer.
branki schreef:koetjeboe schreef:gisteren helemaal vergeten te vragen. kunnen ze bij een wow ook ringetjes achter het zadel maken. voor zadeltassen bijv
Kim ik heb een tas voor achterop mijn zadel waar je geen ringetjes voor nodig hebt, blijft perfect zitten.
Aan de voorkant heb ik ook een handig tasje, die zit aan het ringetje voor het voortuig.
Ik heb toen nagevraagd of er ringetjes aan het zadel gemaakt konden worden, maar dat was best wel duur. Dit is een veel goedkopere oplossing.
http://outdoorruitersport.nl/webshop/za ... tas_engels
http://outdoorruitersport.nl/webshop/za ... eltas_mini