Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schangah schreef:Kaspar: hoe ziet de rug eruit. Ik zou bijna denken vanwege het probleem dat je paard croup high heeft.
De oplossing zou dan denk ik toch in de h singel moeten liggen. Wel de grootste maat nemen om zo hoog mogelijk aan te singelen. Dit zorgt voor stabiliteit.
Zoefff schreef:Kaspar, wat ontzettend vervelend! Ik heb de voorste singel door het zweetblad, achter zit los en verder naar achteren. Ook heb ik alleen mijn voorsingelstoot door mijn dekje. Iris heeft volgens mij het dubbel V systeem erop gelaten maar ook niet vast gezet voor zodat ik hem naar achteren kan trekken.
Needje schreef:Inoterry schreef:Vind ik ook. Maar minder goede ervaringen mogen wel met wat meer respect naar de persoon toe gebracht worden, en ik dat heb ik een paar pagina's terug toch net wat anders gelezen
. Een wow fitter is tenslotte eerst mens, dan pas wow fitter.
Ik heb nergens iemand volledig afgebrand zien worden.
Mensen moeten niet vergeten dat je te maken hebt met een bedrijf!
Er wordt een dienst verleend voor geld. Dat hoort naar behoren te gaan.
En daar staat evt persoonlijke affectie volledig buiten!
Maar op een of andere manier kunnen veel mensen dat niet.
Dat een mens fouten maakt dat kan. Maar als je in een situatie komt waarin jij je werk niet 100% kan garanderen omdat je er met je hoofd niet bij bent zal je maatregelen moeten nemen.
Dat is imo alles wat er gezegd is.
Sansje schreef:Over een systeem of over de kwaliteiten van iemand als fitter of van het bedrijf mag je uiteraard wat zeggen...
Alleen sommige dingen wens je niemand toe... dus de opmerking boontje komt om zn loontje vind ik niet netjes.
Kaspar schreef:Ik ga van de week ook het echte for girth systeem op mijn zadel testen.
Dus of de H-singel of het for girth systeem? Iets zal toch moeten werken om naar voren schuiven tegen te gaan?
Leanevb schreef:Kaspar schreef:Ik ga van de week ook het echte for girth systeem op mijn zadel testen.
Dus of de H-singel of het for girth systeem? Iets zal toch moeten werken om naar voren schuiven tegen te gaan?
Schuift je zadel ook naar voren in draf? Of alleen in galop. Tijdens het proefrijden gebeurde dit namelijk ook bij mij, maar dan alleen tijdens de galop...
Kaspar schreef:Leannevb, een H-singel. Maar ik ga niet zo'n dure singel aanschaffen zonder de garantie dat deze ook daadwerkelijk werkt. Ik mag er nu 1 van een bokker lenen om te proberen.