Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cambiar schreef:thx
nienke07 schreef:Als je van iemand tot twee keer toe geen reactie krijgt, zou het zomaar kunnen dat er iets niet goed gegaan is met je mail... denk ik dan.. of je zou om je heen moeten horen dat er meer mensen slechte ervaringen hebben met een bepaalde leverancier... denk ik dan
YvonneNEL schreef:nienke07 schreef:Als je van iemand tot twee keer toe geen reactie krijgt, zou het zomaar kunnen dat er iets niet goed gegaan is met je mail... denk ik dan.. of je zou om je heen moeten horen dat er meer mensen slechte ervaringen hebben met een bepaalde leverancier... denk ik dan
a je leeft dus toch nog![]()
ik heb je 2x gemaild (zoals je ook vraagt op je site), toen ben ik afgehaakt... ik zeg niet dat ik 'slechte ervaring' met je heb. ik zeg alleen dat je bij mij niet had terug gemaild.... ik zag later dat je ook op bokt zat en al even niet actief was (het staat me bij iets van 2 maanden), dus toen dacht ik dat je misschien wel 'tijdelijk' inactief was ook met je site... dat kan natuurlijk altijd door omstandigheden. ik ben in ieder geval verder gaan zoeken. Wel lastig voor je denk ik dat de mail niet altijd goed gaat. zo loop je toch wel klanten mis. Maar goed. Succes met je nieuwe klant voor de micklem in deze topicdat zal nu vast en zeker goed gaan!
Myca schreef:@Cambiar, hier kan je wat maten vinden:
Ik zie dat het schuine stukje er niet bij staat
Bron is: http://www.mzm-geestig.nl/micklem/maten.html
YvonneNEL schreef:Cambiar schreef:'t Was gewoon om te weten hoe lang dat schuine stukje is van het neusriem gedeelte naar het bakstuk. 't Is voor een Spaans type paard, zou het even willen nameten. Kan iemand dat eens voor met meten aub? Thx!!
ga ik voor je doen!
Myca schreef:Cambiar, ik heb een Multi en een Competition. Het leer van de Multi is in het begin wel stug, maar ik heb hem gewoon ondergedompeld in de olie, daar werd hij wel soepel van. Als je ook bitloos wilt rijden, moet hij wel stevig zijn. Die Competion is een stuk soepeler.
En... Als jij zo'n handige knutselaar bent. Denk je dat je er dan t.z.t. ook een Multi-achtige van Biothane kan maken? Met clips om het bit aan te hangen, zodat je hem ook voor TREC kunt gebruiken?