Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Mijn dekje is er, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan vind. Ik denk er even over na, maar kan zijn dat ik hem weer terug doe. Ik vind hem haast too much. Dat komt op de foto niet zo tot uitdrukking, maar het is echt een kerstbal. Ik ben dan ook bang dat ik hem alleen in december zou pakken.
[ [url=m/Z6DX6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
xDaylight schreef:Ik vind de glitters ook fantastisch! Het is dat ik de blue meadow, mahogany én black glimmer al heb.. anders was ik zeker gezwicht voor nog eentje van PS.Ik vind de Copper heel gaaf maar ben bang dat het te veel lijkt op wat ik al heb. Of kan iemand het tegendeel bewijzen? Haha.
Texas02 schreef:Mijn dekje is er, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan vind. Ik denk er even over na, maar kan zijn dat ik hem weer terug doe. Ik vind hem haast too much. Dat komt op de foto niet zo tot uitdrukking, maar het is echt een kerstbal. Ik ben dan ook bang dat ik hem alleen in december zou pakken.
[ [url=m/Z6DX6u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ania schreef:Borahlover schreef:Zie in de stories van ES dat er nieuwe glitters aan gaan komen
Ik verwacht een grijs/zilveren, die zag ik de afgelopen tijd af en toe voorbijkomen