anoukwendy schreef:Woow vind die ruffle dekjes best duur eigenlijk! Weet niet wat ze in nederland kosten maar vind het echt wel een hoop geld eigenlijk
€89,- wat ik zo bij de meeste shops zag
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ricojoreen schreef:De white bordeaux jump is bij ruitergoed in de sale voor 45 euro
Ania schreef:gewoonmarie schreef:Horseridersclassic heeft hem ook. De pink ruffle.
niet meer?? Ik vind hem niet
Devic schreef:
sharonsemme schreef:ricojoreen schreef:De white bordeaux jump is bij ruitergoed in de sale voor 45 euro
Noooo, deze wilde ik nog zo graag voor het geval ik ooit weer de wedstrijdring in ga met mijn nu nog te jonge opvolger. Oeps... Nu dus maar besteld om nog minimaal 2 jaar in de kast te liggen.
Devic schreef:Devic schreef:
En ook hier nog pink ruffle
https://shop.sfdressage.be/product/dres ... pink-full/
Lotte_wessel ik denk dat ze liever ziet dat je over 2 jaar de nieuwste collectie voor haar aanschaft. Ze ziet de bui al hangen. In 2023 kan je echt niet meer verschijnen in de 2021 collectie
Sunniva schreef:Ik heb een dekje te koop op marktplaats en wil eventueel ruilen voor ES.
Nu bied iemand een een redelijk goedkoop ES dekje aan voor nog geen 60 incl verzn. Maar diegene verzend liever niet via gelijk oversteken maar verzekerd... en foto maken wordt uitgesteld... kan pas bij verzenden... Alarmbellen??