Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wwillemijn schreef:Ik heb bij mijn Groningers het probleem dat ze te lang zijn bij maat paard, maar te smal bij maat cob. Ik vrees dat je daar bij koudbloeden ook tegenaan gaat lopen.
The_Cat schreef:wwillemijn schreef:Ik heb bij mijn Groningers het probleem dat ze te lang zijn bij maat paard, maar te smal bij maat cob. Ik vrees dat je daar bij koudbloeden ook tegenaan gaat lopen.
pffdat is zoals met de lemieux een beetje dan. Die zijn ook niet ontzettend ideaal als je niet een standaard warmbloed hebt
wwillemijn schreef:Vandaag beide paarden getraind met de husks. De simpele die per 2 worden verkocht. Ik ben fan! Merrie dr benen kwamen er droog onder vandaan, maar had ook niet anders verwacht. Ze is revaliderende en heeft 20 minuten wat gestapt en gedraafd. Toen mn ruin. Die zweet enorm snel. Hij heeft zelf van lemieux de netstof beschermers en daar haal ik de benen wel nat onder vandaan. Vandaag onder de husks kwamen ze droog eronder vandaan! Enige waar ik zweet kon ontdekken is onder het randje nepleer bij de kogel. Verder kurkdroog terwijl hij verder flink gezweet had. Pasvorm is ook prima. Niet te lang en ruimte over bij de sluitingen. Helaas geen foto's gemaakt nog.
Floorg18 schreef:Ik ben op zoek naar peesbeschermers alleen ze moeten wel aan een aantal specifieke eisen voldoen.Weten jullie misschien welk merk en model ik het beste kan kopen? Mijn eisen:
- Door een oude blessure en zijn leeftijd heeft hij voor het rijden dikkere benen. De beschermers moeten dus makkelijk losser en strakker gedaan kunnen worden en ze moeten niet snel afzakken.
- Ze moeten stevig genoeg zijn voor dressuur en om een springparcour mee te rijden.
- Ze moeten echt goed ademend zijn, het mag niet te warm worden eronder.
Op dit moment rijd ik met mijn NEW crossbeschermers en deze zijn echt ideaal! Ik hoop dat jullie een beschermer weten die in de richting van deze punten komt!