Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vraag me af of er dan toch verschil zit in de types. Mijn HM lijkt namelijk echt precies op de jouwe, maar heeft echt op een brede tank gelegen. Zo ontzettend jammer dat je niet in de richting woont dan had ik graag mijn zadel even gebracht om te vergelijken
Gisteren opgehaald (enkele rit 2,5 uur
) en meteen getest met een wandelingetje
Let op, er zitten nog geen inlages in het pad en de juiste pommel zit er nog niet in!
friesam schreef:Is een Arizona met flexibele pommel iets als XXL te smal is?
1 van onze Boulonnais (gelukkig net niet de gene die ik normaal rijdt) is breder dan de XXL fork kaal gepast. Zou wel handig zijn als mijn zadel toch ook op dat paard kan. De andere die ik rijdt past gelukkig wel in de XXL (kale fork).
jomaro schreef:friesam schreef:Dank je Mayflower, ben ik ook bang voor, zeker gezien paard maat tafelmodel...
Hier ook een tafelmodel, XXL pommel en flexibele pommel. Maar in de barefoot london en lexington blijft het stabiel op de paarden rug. Nu moet ik er misschien dan wel bij vermelden dat het stapritjes zijn.
want ik zou hem eigenlijk nieuw bestellen, maar toen kwam ik hem 2e hands tegen en tegen dat aanbod kon ik geen nee zeggen