je hebt gewoon een teugel meer dat je moet vasthouden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bente12 schreef:little_birdy schreef:tsja het was een aanbieding once in a lifetime zeg maar
lijkt het nou zo of zijn de gespen zilver en het bit brons? dat vind ik wel zonde zeker als je hem alleen hebt voor de mooi/heb
SteffiiY schreef:lekker nutteloos s&t kopen, als je geen wedstrijd rijd.
Calimero_ schreef:En jullie hebben alle 30 chabrakjes die jullie gekocht hebben beslist nodig?
Ik snap niet dat mensen nu moeilijk gaan doen als er iemand een S&T koopt zonder hem nodig te hebben.
Terwijl ik zeker weet dat de meeste mensen echt al die chabrakjes, bandages enz. niet nodig hebben.
Met 2 chabrakjes red je het ook wel toch?
bente12 schreef:little_birdy schreef:tsja het was een aanbieding once in a lifetime zeg maar
lijkt het nou zo of zijn de gespen zilver en het bit brons? dat vind ik wel zonde zeker als je hem alleen hebt voor de mooi/heb
Mendyh schreef:bente12 schreef:@little_birdy oh dat is wel zonde! misschien als je een keer een fotomeeting hebt of portretfoto's laat maken zou je misschien een bit van iemand kunnen lenen? is toch chiquer!
ik vind juist de kleur van deze S&T mooi
bente12 schreef:MendyH schreef:
ik vind juist de kleur van deze S&T mooi
ik vind ook mooi hoofdstel alleen de gespen en bit in zilver en brons is zonde als ze hem voor foto's wilt gebruiken! vind ik haha