Vandaag voor het eerst de XMas Clear Blue opgelegd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sterrenpony schreef:Dankzij iriscope deze prachtige Ps of sweden Atlantic set in mijn collectie mogen toevoegen![]()
![]()
[ [url=m/ZnmtxD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn collectie compleet![]()
![]()
#tijd voor een tweede kledingrek erbij![]()
[ [url=m/jUE1s8.jpg]Afbeelding[/url] ]
rowan17 schreef:Wat een mooie collectie Sterrenpony![]()
Vandaag voor het eerst de XMas Clear Blue opgelegd![]()
[ [url=m/islJiE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BVWiNh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Vandaag kwam DHL wel met mijn dekje, we hebben er direct maar mee geredenIk vind hem zo mooi, de Equestrian Stockholm Midnight Blue
![]()
[ [url=m/e7UGmk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xxMgQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bfVloK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Vandaag kwam DHL wel met mijn dekje, we hebben er direct maar mee geredenIk vind hem zo mooi, de Equestrian Stockholm Midnight Blue
![]()
Danique_G schreef:Sorry raak altijd in de war van die kleuren. Bedoelde de Royal classic van ES. Ik heb de Hermine Navy en deze lijkt wel te matchen
Texas02 schreef:Royal Blue van PS bedoel je? Die is ook heel mooi als PS goed op je paard ligt, maar ik vind ES persoonlijk mooier![]()
ES Midnight Blue:
PS Royal Blue:
[ [url=m/TlWnUh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lottekuhh_x schreef:Danique_G schreef:Sorry raak altijd in de war van die kleuren. Bedoelde de Royal classic van ES. Ik heb de Hermine Navy en deze lijkt wel te matchen
Ik kan ze vandaag wel even voor je op elkaar leggen. Ik heb zelf nog niet gekeken of het matched, maar lijkt me wel. Ik zou in dat geval sowieso voor de royal classic gaan, omdat daar bruin en goud in zit wat ook weer terug komt in de hermine
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:Vandaag kwam DHL wel met mijn dekje, we hebben er direct maar mee geredenIk vind hem zo mooi, de Equestrian Stockholm Midnight Blue
![]()
Ik dacht dat je de midnight white edge kochtgeen idee waar ik dat dan vandaag heb gehaald
KikiCelinevs schreef:Heeft iemand ervaring met Impulsion Elite Equine Wear? Ik zag dat ze een grote sale hebben op Ps of sweden en Equestrian Stockholm, ook oude collecties. Verzendkosten zijn 30 euro, best aan de prijs maar te doen met dekjes van rond de 60. Alleen ik ben heel benieuwd of er ook invoerkosten bijkomen…